duminică, 24 iulie 2011

Yves Rocher-Quad -Quatuor ombres et liner


    Am cumparat aceasta paleta acum cateva luni impreuna cu revista Marie Claire,la pretul de 15,9RON.Nu vazusem quaduri pana in acel moment in magazinele YR asa ca a trebuit sa o incerc.
    Pe site-ul oficial YR.fr am gasit-o la pretul de 23 euro.La YR din orasul meu nu am vazut-o ,deci n-as sti sa va zic la ce pret o putem gasi la noi.
    Imi plac culorile,perfecte pentru un smokey eyes,sunt fosrte pigmentate,chiar si fara un primer rezista toata ziua ,fara a se strange in pliuri si fara a se intinde.Se blenduiesc usor si se imbina perfect.
alb perlat/gri cremos/gri mat/negru sidefat
    Albul este perlat,griul este cremos,urmatoarea culoare-griul cenusiu este mat,iar negrul,este un negru intens,sidefat.
negru sidefat/gri mat/gri cremos/alb perlat
    Cantitatea: 3*1,7grame+1,5grame.Paleta vine insotita de o pensula  angled si de un buretel.Daca treci pensula prin fardul-gel(griul deschis)si apoi il treci printr-o alta culoare,obtii un eyeliner rezistent si foarte pigmentat.
    Cum ne este recomandat sa le folosim,pentru un efect perfect de umbre(fum) si contur perfect?
  1. Aplicam nuanta cu nr2(griul cremos) pe toata suprafata pleoapei mobile.
  2. Griul mat,nr3,aplicat in pliul pleoapei.
  3. Aplicam nuanta nr4-negrul sidefat,ca eyeliner cu ajutorul fardului cremos,la baza pleoapei superioara si inferioara.
  4. Aplicam nuanta nr1-albul perlat,pentru a ilumina zona de sub spranceana si coltul interior al ochiului..
    Eu am incercat si mi-a placut mult ce a iesit.Fardurile sunt de o calitate superioara celor din duo/trio YR.
albul perlat/griul cremos/gri mat/negru sidefat

RECOMANDAT!

8 comentarii:

  1. @A.M.:da ai dreptate:Dsunt foarte pigmentate si chiar rezista:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt marfa. Eu am de YV , tot de la marie claire , un fard mono , si m-a cam dezamgit .

    RăspundețiȘtergere
  3. @andra malin:nici eu nu ma dau in vant nici dupa mono-uri nici dupa cele duo..imi place un trio (cel auriu+maro)..insa mi se pare ca nu prea isi merita banii si ca de banii respectivi poti sa ti-iei faruduri mult mai rezistente si pigmentate

    RăspundețiȘtergere
  4. Probabil , nu sunt asa pigmentat fiindca se lauda ca sunt bio.

    RăspundețiȘtergere
  5. @andra malin:eu nu bag mana in foc ca sunt bio..ba chiar 80%cred ca nu sunt:Ddar daca ei zic:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata bine si ai avutmare noroc ca ai prins-o la chilipir cu revista. Stiu ca YR au niste preturi de dai pe spate.

    RăspundețiȘtergere
  7. da cred ca e peste 50 de ron in magazin:))sa stii ca au mai fst fardurile yr la reviste..si cred k or sa mai fie..asa ca sa fim pe faza:)

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog