marți, 19 iulie 2011

Review Revlon Colorstay -180Sand Beige & 320 True Biege

    Preferatul multor beauty-guru de pe yotube este in materie de fond de ten Revlon Colorstay.Revlon Colorstay in forma lichida are si el doua variante:una pentru tenul normal/uscat cu spf 15 si varianta pentru ten gras/mixt cu spf 6.
    Nu va speriati de compozitia lui Sand Beige:))A fost fondul meu de ten pentru iarna si am ajuns pentru prima oara in viata mea sa "aproape"termin un fond de ten in 4 luni.Nu va inchipuiti ca ma dau cu 7,5 ml pe luna,insa datorita pompitei neexistente eu pierd o cantitate semnificativa de fdt(cand pun prea mult,cand pun prea putin).
    Sa incepem cu punctele lui forte si cu ce s-a facut remarcat si iubit de atatia oameni:
  • puterea de acoperire- medie spre mare.(nu am folosit niciodata un fond de ten care sa acopere atat de bine)
  • rezistenta-rezista chiar si 16 ore fara probleme ,aratand exact ca la aplicare.
  • rezistenta la transfer-chiar ma saturasem sa mi sterg mobilul la fiecare utilizare:))nu se ia nici macar pe hainele albe.(puteti proba/purta linistite orice,sau sa va imbratisati iubitul fara a-i murdari camasa alba preferata:D)
  • nu contine ulei,lasand tenul mat pe intreaga perioada a zilei.
  • ofera acel aspect flawless(asta daca nu exageram cu cantitatea,deoarece un surplus va poate strica intrg makeup-ul.
  • contine spf-poate cea mai importanta calitate a lui in zilele astea caniculare
  • are un finish pudrat,insa datorita formulei  SoftFlex nu are aspect de masca,lasand tenul luminos 
  • se intinde bine,insa trebuie sa fim rapizi deoarece se usuca cam repede
  • ofera acelasi look airbrushed fie ca este intins cu degetele,buretei sau pensule profesionale.
  • are o gama destul de variata de nuante

CON:
  • urasc sticluta fara pompita:(niciodata nu nimeresc cantitatea potrivita
True Beige

  • mi se pare mie sau cam miroase a alcool?
  • daca nu-l aplicam rapid ,devine vascos si raman urme 
LATER EDIT:daca vi se pare prea"greu" si prea vascos amestecati-l cu putina crema (eu folosesc LRP effaclar H sau Vichy aqualia) sau pulverizati putina apa termala(in cazul meu LRP ,Vichy sau Retipalm),astfel textura devine usoara,si se intinde perfect,oferindu-ne un aspect flawless,natural.
    180/230

    180/230

    180/230

    sus-180/jos-320
    Am pus mai multe imagini pentru a vedea mai bine culorile in diferita ipostaze.
    RECOMANDAT!!!(cred ca Revlon Colorstay este acel fdt ce merita macar incercat odata in viata:D)

    19 comentarii:

    1. m-ai pus pe ganduri :-/ o sa fac a leap of faith de la Clinique al meu, ca m-am cam plictisit de el

      RăspundețiȘtergere
    2. mie imi placea atat de mult iarna:Xera fdt perfect.dar acum vara nu prea -l suport decat daca merg undeva seara sau am ceva imp pe timpul zilei.nu prea mai folosesc fdt.Un corector si o pudra e de ajuns pt mn..Sper sa-ti placa si tie Colorstay,iar daca ti se pare prea "greu" incearca cu putina apa termala sau o crema usoara.Se intinde mult mai bine si are un aspect flawless:*

      RăspundețiȘtergere
    3. e preferatul meu! Insa vara nu prea il port. Mi se pare cam "greu". De abia astept sa vina toamna sa incep sa-l folosesc ;)))

      RăspundețiȘtergere
    4. @alina:si mie imi place foarte mult...dar nu pot sa l port vara..abia suport o pudra pe ten vara..:)acum mi-am luat crema nuantatoare de la elf..insa nu mi-am format inca o parere obiectiva despre ea..:D

      RăspundețiȘtergere
    5. buna fetelor, fondul de ten Colorstay e recomandat si persoanelor cu probleme acneice ? :D

      RăspundețiȘtergere
    6. @anonim:buna!eu avea probleme cu acneea cand l-am folosit pentru prima oara si nu s-a intaplat nimic.Nici nu a agravat-o,nici nu mi -a vindecat-o.Important e sa nu fi alergica la vreunul dintre ingrediente.Este recomandat persoanelor cu imperfectiuni ale tenului datorita gradului mare de acoperire.Incearca-l in magazine,sau cere o mostra pentru acasa sa-l poti testa.Doar tu vei sti daca ti se potriveste.

      RăspundețiȘtergere
    7. @anonim&other people:scuzati-mi greselile de scriere,insa tastatura nu vrea mereu sa afiseze toate literele,iar in graba mea pentru a raspunde ,nu citesc comentariul de doua ori.:D

      RăspundețiȘtergere
    8. Eu folosesc LRP- Toleriane si ma inteleg bine cu el desi am auzit lucruri bune si despre revlon - colorstay.Cand se termina cel d la LRP am sa il incerc si eu! ms :)

      RăspundețiȘtergere
    9. nicio problema! multumim de sfaturi!

      RăspundețiȘtergere
    10. @anonim-in schimb mie toleriane mi-a cauzat o gramada de probleme(cu tot cu "dermatocosmeticitatea" lui):cosuri,iritatii,punte negre,imi astupa porii..ia mirosul era pur si simplu oribil pentru mine..Bn ca l-am testat inainte de a-l cumpara:D Iti recomand sa-l incerci..poate tie nu ti va merge colorstayul.. suntem atatia oameni si toti cu preferinte&tenuri atat de diferite:D

      RăspundețiȘtergere
    11. Avand in vedere problemele acneice pe care le-ai intampinat in trecut, ce fdt ai recomanda cu o acoperire destul de mare? Te pup

      RăspundețiȘtergere
    12. @porcelain:crede ma ca revlon colorstay are cea mai mare putere de acoperire pe care am vazut o la un fdt..Insa eu am varianta pentru ten mixt-gras,din cate am citit la celalalte fete varianta pentru ten uscat ar avea acoperire mai mica..
      Aveam zile in care doar cu colorstay puteam iesi din casa fara sa fiu jenata de acnee:(

      RăspundețiȘtergere
    13. Ai incercat cumva si dream satin liquid? Mi-l recomandase cineva..tot asa pentru acoperire mare! Despre colorstay am auzit numai lucruri de bine, insa faptul ca nu are pompita este un f mare dezavantaj, se pierde foarte mult produs in acest fel :( Stii cumva ce pret are colorstayul?

      RăspundețiȘtergere
    14. Da..a fost primul meu fond de ten:)insa nu se compara..Gream satinadevarul e ca se intinde mai bina+ca are pompitza..insa la acoperire il bate colorstay..Iar cu putina crema amestecata sau un puf de apa termala pe pensula/buretel,vei reusi sa l intinzi mai bine si pe colorstay..E un pic mai scump colorstayul,insa il poti comanda de pe net la 40ron+10transport..
      Incerca l in magazin..nu ti fie rusine sa te dai pe toata fata si sa ramai asa cateva ore pentru a vedea daca ti se potriveste sau e pe placul tau:)
      Sa mi spui cum ti s a parut:*

      RăspundețiȘtergere
    15. scz n am vazut ca m ai intrebat si de pret..La kendra/marionaud/insa.. il gasesti la 71 ron,in real e 65ron.Eu mi l am comandat de pe e-cosmetic la 50ronsi am prin transport gratis.Sau mai e un blog cu produse revlon ,unde l gasesti cu 40 ron.

      RăspundețiȘtergere
    16. Imi poti da te rog adresa blogului cu produse Revlon ?Eu am Toleriane momentan, e bun pentru mine, insa nu prea e rezistent la transfer.

      RăspundețiȘtergere
    17. @ada: revlonmakeup.blogspot.com..credf ca acesta este

      RăspundețiȘtergere
    18. Revlon Colorstay foundation este cel mai bun fond de ten din viata mea. Nu l-as schimba cu nici un altul. E super super! Acopera super bine dar arata natural si tenul e neted si mat. Ce vrei mai mult de atat? Go get it girl :D

      RăspundețiȘtergere

    Lista mea de bloguri

    Totalul afișărilor de pagină

    Postări populare

    Arhivă blog