vineri, 22 iulie 2011

Black Onyx Lip&eye&face-3in1pencil

    Zilele trecute mi-a atras atentia standul de cosmetice din Leonardo.Aveau rujuri,farduri duo,glitter,creioane cremoase,eyelinere,farduri lichide, si oje.Toate la pretul de 5 Ron.
    Prima impresie cand am trecut pe acolo a fost :"au adus produse nyx,uite si jumbo milk:X",insa erau o firma no name-Black Onyx(eu cel putin n-am auzit de ea.),ce avea creioane pentru obraji,ochi si buze.
    Mi-am ales trei nuante si am venit nerabdatoare acasa sa le incerc-un mov pal,un roz pal si un bronz.
PRO:
  • creioanele sunt cremoase
  • se intind si blenduiesc bine
  • nu sunt lipicioase si nu se strang ,atunci cand aplicam un fard peste
  • sunt perfecte ca baza pentru fardul de pleoape(intensifica fardul si ii mareste rezistenta.)
 CON:
  • nu sunt foarte rezistente(nu pot fi folosite singure pe pleoapa deoarece isi pierd intensitatea si dupa un timp se strang in pliuri)
  • nu sunt foarte pigmentate,insa eu le-am luat pentru baza,deci sunt perfecte:X
  • au un miros ciudat
    Pe buze rozul pal,arata neasteptat de bine,insa si in acest caz necesita un ruj/gloss deasupra.Ca blush nu l-am folosit insa nu cred ca este tocmai potrivit.Poate o sa -l incerc pe cel aramiu pentru contur:D .Daca-mi place revin cu detalii.
    Creioanele sunt mecanice,invartim de codita si iese produl:D .Mi se pare foarte ok(urasc ascutitoarea) si economisim produs.

2 comentarii:

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog