marți, 12 iulie 2011

Haul ELF

   Sunt foarte fericita ca in sfarsit mi-a venit comanda de la elf.Cei de la firma au fost prompti, in aproximativ 5 zile comanda era deja la mine...insa eram nerabdatoare sa incerc produsele. Nu m-am putut abtine nici de data aceasta sa nu fac o comanda la ei.Mi-am achizitionat niste produse din gama studio si mult iubitul primer din gama de baza.
   Au ajuns la mine urmatoarele bunatati:
  • Pudra bronzanta si blusher DUO
  • Cool bronzer
  • Warm bronzer
  • Blush-tickled pink
  • Blush-peachy keen
  • Blush-gotta glow
  • Blush-candid coral(am uitat sa-l prezint in poza insa in curand voi reveni cu un review al blushurilor)
  • Corectorul stick
  • Pensula&creion corector
  • Primer
   Abia astept sa le folosesc si sa incerc primerul laudat de toata blogosfera:D

2 comentarii:

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog