luni, 25 iulie 2011

ELF-Luciu de buze intens hidratant -Luscious Liquid Lipstick -Cherry Tarts & Caramel Candy

DESCRIERE :
Terapia culorilor adevarate este aici. Agentii de hidratare intensa, impreuna cu pigmentii naturali lasa buzele hidratate si cu o culoare care se pastreaza timp indelungat. Acest luciu de buze hidratant ofera culori care se potrivesc tuturor tipurilor de ten. INSTRUCTIUNI Pentru a-l activa, rotiti tubul de 10 – 20 de ori pana cand apare culoare la capat. Aplicati culoarea de cate ori doriti.

 PAREREA MEA:
  • hidrateaza buzele,insa nu intensiv cum lasa de inteles prezentarea.
  • nu sunt foarte pigmentate(necesita mai multe straturi aspectul devenind nenatural)
  • nu sunt lipicioase
  • cantitate-1,5grame(mie mi se consuma destul de repede-sunt la al treilea tub de caramel candy:D)
  • mirosul este superb:X.miros a menta
  • aplicatorul este util,nu se pierde produs si nici nu se murdareste capacul
  • este lucios si are un aspect glamour
  • desi in imagine culorile par pigmentate,pe buze isi mai pierd din intensitate
  • nu sunt foarte reistente,insa atata timp cat nu bem/mancam sau atingem ceva , ramane la locul lui.
sus-caramel candy,jos-cherry tarts

Caramel candy/Cherry tarts
Cherry tarts-este un rosu intens(insa pe buze devine "potolit")pasional,iar Caramel candy este un maro-nude perfect pentru "no make-up day"sau pentru un machiaj discret.

Daca va atrage o culoare puteti sa-l incercati.Puterea de pigmentare difera de la o nuanta la alta,iar pretul este foarte atractiv-8RON

8 comentarii:

  1. am avut si eu caramel candy. imi placea foarte mult nuanta, dar pe buzele mele nu era vizibila :(

    RăspundețiȘtergere
  2. @A.M.:la mine e invers..am buzele mai pamantii,iar caramel candy se observa,si vine super..insa cherry tart pe buzele mele abia pare un rosu pal:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragute , dar sincer nu ma prea tenteza asa mult :-/ . Adica 10-20 de rotiri , wtf?

    RăspundețiȘtergere
  4. @andra malin: :))asta e valabil pentru a "activa"luciul de buze..deoarece este situat mai jos ,tocmai pentru a nu murdari aplicatorul din capat..insa dupa ce faci asta ,e suficienta o singura rotire..nu stiu ce sa zik..mie mi place nuanta caramel candy..si as mai incerca cateva..dar de ex pe cherry tart nu l-as mai cumpara..nu mi se potriveste

    RăspundețiȘtergere
  5. Norocul meu este ca am buzele roz si pielea alba ,si am o gama variata de culori (mai putin maro ,arat oribil cu maro) . Mi-e imi plac ambele culori , dar parca si mie imi plac mai mult culorile nude .Bine , la 8 lei , nu te poti astepta la ceva foaarte pigmentat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @andra malin:esti o norocoasa..eu am tenul masliniu,cu subton portocaliu,iar buzele sunt pamantii..si stau mult pana caut fdt sau ruj...bine la rujuri mi se potrivesc de minune nudeurile insa pana am gasit portocaliul,coralul si rusoul cu care sa-mi stea bine am cautat muuult:))

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am Cherry si e superb:X am tenul creol..buzele mai inchise la culoare..insa luciul se adapteaza si arata super...nu e nici aprins nici "fara culoare". thumbs up for cherry

    RăspundețiȘtergere
  8. si mie imi place mult:Xinsa daca era un rosu intens:Xmuream dupa el:))

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog