miercuri, 20 iulie 2011

La Roche-Posay Effaclar H

    In urma tratamentului pentru acnee cu Brevoxyl,tenul mi se descuma.Aveam nevoie de hidratare,insa avand tenul cu tendinte de ingrasare nu vroiam o crema intens hidratanta care sa ma faca sa arat ca un beculet de craciun,ci una speciala pentru problemele pe care le intampinam.
    Dermatologul meu mi-a recomandat LRP-Effaclar H.Si e clar ca a fost exact ce cautam.Se adreseaza persoanelor cu tenul gras,insa uscat si fragilizat de tratamentele anti-acneice sau de produsele cosmetice agresive.
    Este o crema hidratanta,insa usoara,hidrateaza tenul  fara sa-l faca sa luceasca.Calmeaza iritatiile,roseata si in 2 saptamani de la folosire deja scapasem de "cojitele"de pe ten.
  • are o formula imbogatita in apa termala
  • non-comedogenic,paraben-free,dermatocosmetic
  • piele este hidratata,calmata,
  • are un miros placut,subtil
  • piele isi pastreaza elasticitatea si isi regaseste confortul
  • are 40 ml iar pretul este intre 45-65 ron
    Daca ati folosit/folositi tratamente cosmetice sau anti-acnee agresive si aveti nevoie de hidratare ,insa tenul gras nu va permite sa folositi o crema intens-hidratanta si in timpul zilei, pentru a nu aparea acea stralucire inestetica,va recomand cu caldura aceasta crema

5 comentarii:

  1. ma bucur ca a functionat la tine, pielea mea nu suporta niciun produs LRP :-< exact pentru aceeasi chestie mi-am luat Clean-AC de la Avene, care face minuni pt mine...produsele lor din gama anti-acneica cel putin, sunt in oglinda, doar ca oddly enough, in afara de apa termala de la La Roche-Posay, la absolut orice crema de-a lor ma inrosesc si ma irit :(
    s-o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. pacat:( eu ma inteleg super cu LRP..sunt deja la al doile tub de effaclar h,insa mai folosesc si effaclar duo,si apa termala si effaclar gelul de curatire si cicaplast.(Ultimul mi-a mers si nu prea..adica doar hidratanta e crema ca de pete/urme nu m -a scapat).

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am tenul mixt... oare mi se va potrivi aceasta crema cand am sa incep sa folosesc Brevoxyl? Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. @andreea :eu zic ca-ti va fi buna..daca ai deja o crema hidratanta care -ti place ,care hidrateaza si te simti bine ziua cu ea(adica sa nu ti faca necazuri cu luciul fetei sau grasime)pastreaz-o pe aceea..insa daca nu ai una de zi care sa ti placa trebuie neaparat sa ti cumperi,deoarece in primele saptamani de folosire a brevoxyl tenul ti se va descuma si va necesita o hidratare intensiva.Oricum nu vei mai avea tenul mixt-dupa brevoxyl va fi normal sau uscat,deoarece matifiaza si usuca cosurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna..eu am inceput un tratament cu unidox si crema brevoxyl dimineata si seara crema izotrexil..gel de curatare de la effaclar..intrebarea mea este dupa ce ma dau cu brevoxyl dimineata, dupa ce imi intra in piele pot folosi crema effaclar h?

      Ștergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog