duminică, 31 iulie 2011

ISIS PHARMA-Teen Derm Gel

    Inainte de a cumpara acest gel purifiant am cautat o parere pe internet despre el,insa nu cu foarte mult noroc.M-am gandit ca poate si pe voi va atrag produsele ISIS si vreti sa aflati o parere despre ele.
    DESCRIERE:

TEEN Derm Gel

Microparticle gel for exfoliation, cleaning and adjustment of sebum secretion. TEEN DERM� GEL has been especially created for the microexfoliation of the skin surface. It has a foaming effect and it cleans oily skins, predisposed to acne.
 
Active ingredients:
  • Salicylic acid 1%-Anti-inflammatory, bactericide, exfoliating, it increases the cellular turn-over.
  • Zinc PCA 0,05% - Bactericide, it easily neutralizes and eliminated the sebum.
  • 5 a Avocuta� 0,01% - Sebum regulator, inhibitor of the 5 a reductasis.
  • Boswellic acids � strong anti-inflammators, fitosteroids neutralizing the inflammatory enzymes (5 lipoxygenasis).
 
Manner of use: TEEN DERM� PURIFYING GEL applied daily, in the morning and in the evening, on slightly moisturized skin, with circular movements. Create foam by slightly massaging for 1-2 minutes. Rinse with warm water and slightly pad the skin for drying.
Presentation: 150 ml tube
 PAREREA MEA:
  • imi place acest gel de curatare deoarece joaca rolul a doua produse incluse in ritualul de beauty:Pourifying foaming gel si Exfoliating gel.
  • curata in profunzime
  • particulele abrazive sunt destul de blande,pentru a putea folosi gelul o data/de doua ori pe zi.
  • este un produs dermatologic
  • matifiaza tenul fara sa-l irite sau inroseasca.
  • datorita ingredientelor active:acid salicilic,zinc,etc(le vedeti in descriere) este arma perfecta impotriva acneei.
  • are un miros subtil-insa placut
  • elimina scuamele(fara a agresa tenul si fara a creea altele noi),pielea moarta si impuritatile cu usurinta
  • raportul calitate pret este avantajos(150ml-30/40RON)
 Gelul se poate aplica atat pe fata umeda cat si uscata.(Eu prefer sa-l aplic pe fata umeda.)Trebuie masat 1-2 minute pe  piele.Formeaza o spuma usoara,ce curata in profunzime, indeparteaza impuritatiile si regleaza secretia de sebum.
RECOMANDAT!

3 comentarii:

  1. Foarte marfa :X Suna bine .
    Dar eu nu am ten acneic si nu stiu daca l-as putea folosii in zonele mele uleioase :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @andra malin:tenul meu are tendinte acneice:(din pacate,insa sunt multumita de el..curata ,matifiaza...ce-i mai pot cere?

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesting Article. Hoping that you will continue posting an article having a useful information. Uscator de par parlux

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog