joi, 21 iulie 2011

NYX Lip Smacking Fun Colors-626 Vitamin

 
De ieri de cand am primit rujul acesta deja l-am folosit deja de 3 ori..Si tot ce pot sa spun este ca il iubesc:X
  • e o culoare superba-un portocaliu-coral cu irizatii aurii
  • este sidefat,insa particulele nu sunt mari
  • este foarte cremos si nu usuca deloc buzele ,chiar daca nu le hidratez inainte
  • sunt foarte pigmentate
  • se aplica usor si uniform


  • nu rezista foarte mult pe buze 
Am facut mai mult poze ,in mai multe lumini pentru a putea observa culoarea rujului:XSper sa va placa.

Voi ce parere aveti despre rujurile nyx?

6 comentarii:

  1. eu am 3 nuante si sunt ok,dar nu stiu de ce nu le prea folosesc...vreau sa termin altele acum (de la alta firma)

    RăspundețiȘtergere
  2. @madlen:am gasit si eu acum un blog..cu 66 de ron 6 rujuri sau 120-12rujuri..si chiar am vazut ogroaza de nuante care mi plac mult:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu imi doresc de mult rujuri NYX ( si creioane jumbo , mai ales milk ) . Tu de unde le-ai luat ?

    RăspundețiȘtergere
  4. eu l-am luat de la un blog sale..insa si eu imi doresc mult si alte nuante si jumbo milk..am descoperit niste siteuri poate te ajuta: http://cheaplboutique.blogspot.com/search/label/NYX sau de pe brandscosmetics

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog