duminică, 31 iulie 2011

NYX-Concealer in a jar

  
Toate au auzit de mult laudatul concealer in a jar/concealer dans un pot de la nyx.Mi-l doream foarte mult,mai ales cand vedeam atatea fete pe youtube folosindu-l.L-am luat in special pentru cearcane.Eu am nuanta 04Beige.Desi mare micut,e mult corector in borcanas-7grame.
Puncte tari:
  • are o formula super cremoasa,se intinde si se blenduieste cu usurinta
  • exista o varietate mare de nuante:9,la un pret avantajos-5$cherryculture/ina-30-40RON
  • acopera destul de bine,si in cazul petelor/cosurilor,dar si pentru cearcane si roseata
  • cu o pudra pentru fixare rezista fara problema toata ziua
  • uneori cand nu am vreun primer la indemana il folosesc pe acesta si reuseste sa intensifice culoriile si sa le prelungeasca viata pe pleoapa:D
Puncte slabe:
  • ambalajul-pur si simplu mi se pare groaznic.Este atat de neigienic.Eu il folosesc intodeauna cu ajutorul unei pensule,dar persoanele ce folosesc alte ustensile sau degetelul?
  • se strange in liniile fine daca nu este folosit impreuna cu o pudra
  • mirose ciudatel
  • desi este foarte cremos,dupa un timp are un aspect pudrat(eu nu l consider un dezavantaj,insa nu prea mi place ca-si schimba consistenta)
neblenduit
  
blenduit
stanga-concealer in a jar

11 comentarii:

  1. Da, chiar se vede diferenta intre ochiul din stanga si cel din dreapta....insa se vede ca se strange in liniile fine :( Pentru mine, lucrul asta e un mare minus.

    RăspundețiȘtergere
  2. @alina:eu folosesc complexion perfection-elf,culoarea galbena si nici nu se mai strange+ca ofera o acoperire mai mare

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am auzit numai cuvinte de lauda despre acest concealer insa am prea multe:)) si vreau sa le folosesc pe toate.Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @dedeea:si eu as cam vrea sa ma opresc din cumparat corectoare,insa eu inca visez la ala magic,care sa aiba puterea corectorului din photoshop:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!
    Ojele essence mi-au fost trimise de cineva din afara...

    RăspundețiȘtergere
  6. @ana maria:ms mlt:*inca mai aveam speranta ca le-a adus vreun site romanesc,sau vinde cnva pe net:Dvreoiam si eu chitul de sprancene si niste oje:Dinsa cred ca trebuie sa mai astept putin ,pana intr-o viitoare vacanta:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Suna interesant. Mi-e imi place cum acopera , dar la fel , cutele alea X_X dc trebuie sa avem cuteeee :(((? O sa imi iau si eu elf , sa vad cum functioneaza :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @andra malin:si laa se cam strange,dar repet cu o pudra fixatoare sta si cel mai rebel corector:)eah..eu cred ca daca foloseam crema hidratanta si purtam ochelarii cnd era soare nu le mai aveam:(dar chiar om putea scapa de ele?! sa-mi spui daca ti plac produsele de la elf:*

    RăspundețiȘtergere
  9. @andra malin:frumusete la nut spune:pentru a stopa temporal ridurile de sub ochi,folosesteo crema pentru ochi cu peptide,care netezeste ridurile pentru cateva ore

    RăspundețiȘtergere
  10. De subliniat cateva ore :))
    eh , bine ca o sa am in curand pudra fixatoare ;X...atunci sa vedem ce poate :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @andra malin:nu e un super corector,insa parerea mea ,e peste mult laudatul "erase paste",la care doar numele imi place:D

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog