marți, 12 iulie 2011

ELF-Blush Essential (Shy,Glow,Bronzed)

    Blushurile elf din gama essential au fost primele mele farduri de obraz...Primul achizitionat a fost Glow-se spune ca este un dupe perfect dupa coralista si este asemanat de multi cu Nars Orgasm.
PRO:
  • rezista chiar si 12 ore,intensitatea fiind aproape aceiasi
  • sunt foarte pigmentate,fiind necesara o cantitate relativ mica
  • cutiuta mica,poate fi tinuta cu usurinta chiar si intr-un plic
  • particulele de sclipici din glow si bronzed ofera un healty look ,dand un glow aparte  tenului
  • raportul calitate-pret(8ron) este unul avantajos
  • desi mi s-a parut micut la inceput folosesc Glow de aproape un an si abia acum da semne de epuizare
CON:
  • sunt foarte prafoase,la inceput aplicam cu pensula pentru blush din aceiasi gama insa pierdeam foarte mult produs,de cand folosesc Studio Flat Top nu se mai pierde niciun gram,blushul asezandu-se mult mai bine,iar intensitatea acestuia fiind mai mare.
  • ambalajul....de fapt sistemul de inchidere-deschidere..(gen-cutie de chibrit)..e destul de ciudat deoarece daca ma grabesc si trag un pic mai tare raman in mana doar cu capacul.
Am facut si niste swachuri,chiar daca nu sunt calitative ,macar sper sa va puteti face o parere..culoarea se aproprie de nuanta lor reala..Recomand cu caldura aceste blushuri-calitate la un pret avantajos.
SHY:un roz pal,dulce,copilaresc,potrivit persoanele cu tenul deschis..

BRONZED-victima a ceea ce numesc eu "sistemul cutiei de chibrituri",este potrivit unui ten masliniu.Un bronz-auriu,cu particule mici,aurii, fiind perfect pentru anotimpul in care ne aflam.
GLOW-Se vede inca din imagine cat pot sa il ador:X Un piersiciu-coral  ce ne ofera acel "glow"de diva:D
Daca esti feminina,boema,rebela,glamour,vei fi persoana potrivita pentru a purta aceasta culoare.
      SHY/GLOW/BRONZED
  BRONZED/GLOW/SHY

6 comentarii:

  1. imi plac mult blush-urile elf. am nuanta coy si shy si le iubesc la fel de mult :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @A.M.-sunt pe wishlistlul meu pentru urmatoarea comanda impreuna cu flushed:X

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ai convins, o sa le incerc si eu la urmatoarea comanda! Pacat ca nu ti-am descoperit blogul mai devreme, sapt trecuta ce-am luat cate ceva de la ei :(

    RăspundețiȘtergere
  4. sper sa-ti placa..si eu am facut luni comanda si azi m-am dus sa o iau:))si mi l-am luat iar pe glow:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Shy ma tenteaza de foarte mult timp.Cred ca o sa-mi iau inima in dinti intr-o zi si am sa fac o comanda la ELF

    RăspundețiȘtergere
  6. @lestie:nu o sa regreti:Ddaca ai tenul deschis shy o sa ti se potriveasca de minune..eu il folosesc mai mlt iarna..vara la mn nici nu se observa..oricum iti recomand blushurile lor-sunt de calitatea unora din comert la 50-60ron

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog