miercuri, 27 iulie 2011

ELF - Duo eue shadow cream - Fard de ochi duo crema

    DESCRIERE:
Exprima-te dupa cum doresti prin culorile acestui fard de ochi usor de combinat, cremos si rezistent pe suprafata pliurilor ochiului. Fiecare nuanta superba poate fi aplicata singura sau combinata cu celelalte pentru un aspect dramatic. Formula usor de combinat poate fi de asemenea aplicata sub fardul de ochi pentru a fixa culoarea si a o face sa dureze la fel de intensa toata ziua.


    Eu am incercat doar nuanta Butter Pecan,insa aceasta este deja a doua cutiuta:D
PAREREA MEA:
  • sunt niste culori superbe ,iar cei de la elf ne pun la dispozitie o gama foooarte variata
  • sunt cremoase si se intind perfect
  • sunt destul de pigmentate
  • 3grame-8ron
  • eu personal le folosesc doar ca baza,deoarece se strang in pliuri chiar si cu primer.
  • folosite singure,rezistenta este scazuta,iar dupa cateva ore ramanem "nemachiate"
  • nu ma inteleg deloc cu ambalajul lor..Chiardaca folosesc pensula pentru a lua produsul,tot mi se pare neigienic..Nu vrea sa ma gandesc daca le-as folosi doar cu degetul.
CONCLUZIE:Imi plac fardurile acestea cremoase si cu sigurant voi comanda si Olive,Berry Mix,Black Licorice,Sugar Cookie,insa le voi folosi DOAR ca baza.


Voi ce parere aveti despre ele?Le folositi ca baza sau puteti sa le folositi si singure?

10 comentarii:

  1. eu am vreo5 culori si sunt super super ca baza:x.le ador.

    RăspundețiȘtergere
  2. @madlen:si eu abia astept sa fac comanda:Xam mai mlt lucruri pe wishlist:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Moaaa...da stiu ca iti iei de la ELF :))
    Mi se par ok , cum ai zis si tu , ca baza . Imi place foarte mult eggplant mie.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu numai de la elf:))sunt obsedata..dar trebuie sa pun o frana..dar cred ca prin toamna asa:))dar fac review celor de la elf ca sunt cele mai cautate postrai de pe blogul meu:dsi multi oameni intra cautand asta:d

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa imi iau si eu , cat de curand pot . Dar , cam cat costa transportul?
    Atunci o sa vad si eu personal ce e de capul lor :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @andra malin:scuze dar nu prea inteleg la ce te referi..Transportul la elf costa 9RON prin posta romana,insa nu ai spui ca folosesti eggplant pe post de baza?!sau te referi la produse elf in general?mie imi plac destul de mult..

    RăspundețiȘtergere
  7. nu eu am zis fazacu baza :)) eu nu am nici un prod. de la ei :)) O sa urmeze curand , sper .
    SI transportul e ieftin :X

    RăspundețiȘtergere
  8. @andra malin
    Andra Malin spunea...

    Moaaa...da stiu ca iti iei de la ELF :))
    Mi se par ok , cum ai zis si tu , ca baza . Imi place foarte mult eggplant mie.

    uite ce-mi apare mie:))oricum eu iti recomand produsele lor..mie imi plac mlt..st produse foarte bune la un pret foarte mic

    RăspundețiȘtergere
  9. I was wоndering if you ever thought of changing the layout of your websitе?
    Its vегy well ωrittеn; I love what youve got to sаy.
    Βut maybe you could a little moгe in the way of сontent so people
    could сonnect with it better. Youve got an awful lοt
    of text for οnly having one or 2 piсtures. Maybe
    you could spaсe it out bettеr?
    Check out my site pikavippii

    RăspundețiȘtergere
  10. Your moԁe of tellіng the ωhole thing in this post іs truly good, every one be сapаblе of sіmply be awaге of іt, Thаnks a lot.
    Feel free to surf my weblog pikavippi

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog