miercuri, 13 iulie 2011

Balea demachiant bifazic waterproof

    Dupa ce am citit o multime de apreciere in blogosfera la adresa lui,m-am decis sa-l achizitionez intr-una din vizitele la DM.Pana acum foloseam un demachiant de la avon si unul de la aslavital pe baza de argila iar de fiecare data cand ma demachiam,cel putin 1-2 gene cadeau.

    Prima data cand l-am folosit nu mi-a lasat o impresie extraordinara,intr-adevar indeparta machiajul foarte bine,chiar si cel waterproof,insa lasa in urma lui o pelicula uleioasa .Avand si tenul cu tendinte de ingrasare mi-am zis ca acesta nu e potrivit pentru mine.Dupa cateva minute am vazut si eu minunea..Pelicula uleioasa din jurul ochilor disparuse lasand in urma o piele hidratata si catifelata.
    Avand in compozitia sa vitamina B5,cu rolul de a proteja,hidrata si catifela pielea,demachiantul Balea este potrivit tuturor tipurilor de ten..Nu va speriati de uleiul din compozitie,acesta dispare imediat lasand in urma o piele de bebe:X.
    Demachiantul este format din doua "straturi":unul albastru si unul incolor.Pretul este foarte avantajos(aproximativ 8ron) la o cantitate aparent mica(100ml),avand in vedere ca
 demachiantul de afla intr-o stare lichida,insa nu este deloc asa.Iti ajunge o cantitate mica pentru a indeparta eficient machiajul waterproof.Eu il folosesc atat pentru machiajul ochilor ,cat si pentru cel al buzelor,indepartand cu eficienta si rujul semipermanent.
    Avand ochii sensibili,lacrimam si ma iritam usor in zona ochilor,insa cu demachiantul bifazic abia daca mi se mai umezesc ochii:D
    Il recomand cu caldura atat persoanelor cu ochii sensibili cat si celor care sunt in cautarea unui demachiant eficient si ieftin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog