miercuri, 20 iulie 2011

ELF- fard de ochi mineral - caffeinated

    Nu prea aveam mari asteptari de la fardurile minerale din cauza aplicarii mele stangace...Insa mi-a placut culoarea aceasta si am zis sa il incerc,ca n-am nimic de pierdut si asa a fost.

     Imi place borcanelul stylish in care se afla fardul si spre surprinderea mea este destul de mare-3,5 cm diametru.
PRO:
  • culorile sunt foarte pigmentate(puteti observa si din imagini)
  • sunt foarte rezistente si raman la locul lor toata ziua(lucrul acesta chiar m-a luat prin surprindere,avand in vedere fardurile din gama essential care au nevoie de un primer sau chiar de o baza pentru a se aseza si a se pastra acolo toata ziua)
  • fardul este sidefat- un scplipici discret
  • se blenduieste usor si este nevoie de o cantitate mica pentru a creea un machiaj vibrant
  • nu se strange in pliuri
  • pretul avantajos-18RON

CON:
  • nu-mi place faptul ca are doar o foita de protectie ce acopera cele patru gauri prin care iese produsul,insa cand o sa o luam trebuie sa tin produsul doar in stare verticala pentru a nu iesi prea multa cantitate?(nu am prea multe produse minerale dar toate cele pe care le am au ca un fel cauciuc care se potriveste perfect si intra in acele gauri pentru a preveni pierderea produsuli sau rasturnarea acestuia)
     Din swatchurile mele nu se vede perfect culoarea vibranta si atat de pigmentat a fardului insa sper ca va puteti macar face o idee.


RECOMANDAT!!!Cu siguranta o sa incerc si alte nuante,in ciuda stangaciei mele cu fardurile minerale:D

2 comentarii:

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog