miercuri, 20 iulie 2011

Himalaya Herbals - Lip Balm

    Buzele crapate sunt o problema mai veche pentru mine...Am incercat muuulte metode conventionale sau mai putin conventionale:).De la diferite balsamuri de buze hidratante,ulei de masline,ulei de argan,crema de galbenele,etc.
    Am acest balsam de la sfarsitul iernii cand buzele erau crapate si chiar aveau nevoie de o hidratare intensiva.
    Ce-mi place la acest balsam:
  • hidrateaza,previne craparea si uscarea buzelor,daca este folosit constant.
  • catifeleaza si lasa buzele moi si netede
  • are o consistenta nici lichida,nici solida,o consistenta usoara,perfecta pentru orice anotimp
  • ador mirosul:Xmiroase a guma pentru copii(orbit kids)
  • nu e lipicios,incolor
  • imi place si ambalajul si modul in care se aplica produsul..este mai igienic cand iese putin cate putin decat daca ar fi un baton(stick).
  • are filtru de protectie uv natural(datorita uleiului din seminte)
  • 10 grame, cred ca 10 RONam dat pe el:D


Ingredients: carrot seed, castor, coconut, sweet indrajao, wheatgerm




3 comentarii:

  1. Ce mult mi-l place si mie:X...este preferatul meu:D

    RăspundețiȘtergere
  2. @anicka:si eu il ador..pur si simplu..lasa buzele asa catifelate..chiar hidrateaza

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. Te rugam sa faci un review acestui produs si aici:
    http://www.beautyroom.ro/produse/ingrijire-ten/buze/himalaya-balsam-pentru-buze_189
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog