duminică, 17 iulie 2011

ELF Zit Zapper

    Mi-am comandat creionul tratament pentru ten de la elf neavand mari sperante in legatura cu el,insa cum celalalte produse nu m-au dezamagit,am decis sa-i dau o sansa.
    DESCRIERE OFICIALA:
Tratati acneea cu acest amestec unic de Acid Salicilic, ulei de arbore de ceai, witch hazel şi camfor. Această formulă specială, ajută la combaterea şi prevenirea acneei, reduce roseate, micsoreaza porii si curata tenul.
INSTRUCTIUNI Aplicati noaptea direct pe zonele cu probleme.
    De problemele cu acneea am scapat folosind Brevoxyl,insa l-am luat mai mult pentru roseata,urme de acnee si prevenirea ei.
PAREREA MEA:
  • contine acid salicilic si arbore de ceai ce lupta impotriva cosurilor si le vindeca
  • se consuma foarte greu desi are doar 6ml
  • grabeste uscarea cosurilor
  • nu trateaza/elimina roseata insa reduce inflamarea.
  • nu vindeca semnele sau petele(insa nici nu ma asteptam la asta)
  • datorita arborelui de ceai,lasa tenul proaspat si racoros
  • are un miros racoros
  • are un sistem rola,ce usureaza aplicarea

4 comentarii:

  1. mai repede incearca un cub de gheata peste monstru de indata ce-l vezi ca vrea sa iasa de sub piele. Functioneaza;)

    RăspundețiȘtergere
  2. wow serios?si se retrage?interesant..sigur am sa incerc..ms:*

    RăspundețiȘtergere
  3. I'm not able to view this web site properly on saffari I believe there is a problem

    My web-site ... having trouble getting pregnant with second baby

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi there! You some type of professional? Great message.
    Are you able to tell me the best way to subscribe your weblog?


    Feel free to surf to my webpage having trouble getting pregnant at 40

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog