luni, 11 iulie 2011

Maybelline Volum Express One by One

         Dupa succesul mult iubitului "the Colossal Volum Express" ,maybelline a lansat o noua mascara cu un design cel putin la fel de interesant.Recunosc ca un factor decisiv in achizitionarea mascarei a fost culoare de prezentare a tubului...
         Descriere oficiala:
        "Cu One by One genele tale au un volum indraznet si sunt perfect definite. Cu ajutorul a 300 mini-clestisori, fiecare geana este separata, imbracata si curbata, iar datorita formulei cu Vitamina C genele sunt tratate si fortifiate.
        Noul Volum’ Express One by One a fost creat cu ajutorul unei tehnologii speciale, combinand periuta ergonomica cu clastomer si formula cu Vitamina C si acizi de fructe.
        Periuta patentata cu sistem de curatare lucreaza cu formula One by One pentru a defini si separa genele fara sa incarce. Cei 300 de clestisori, cate 3 pentru fiecare geana, prind, imbraca, separa si asigura o spatiere optima pentru o depozitare precisa a produsului."

Parerea mea: AVANTAJE:
-cantitatea(10.4ml)
-este un negru intens(eu am Glam Black)
-desi peria la inceput mi s-a parut enorm de mare,nu m-am manjit deloc,aceasta fiind flexibila,adaptandu-se formei ochilor.
-confera volum genelor(desi mi se pare la acest capitol mai bun colossal)
-nu lipeste genele si nu le confera aspectul de "panza de paianjan"
-alungeste genele dandu-le acel aspect de gene false
 -rezista destul de mult(mai mult de 8 ore nu l-am tinut pe gene,insa am in credere inrezistenta lui)
-pretul destul de avantajos(de la 27ron pana la 35),raportul calitate-pret fiind foate bun
-culoarea tubului(doar este una dintre culorile anului)

DEZAVANTAJE:
-peria din plastic(prefer ca majoritatea fetelor periutele clasice)
-la temperaturi ridicate sau conditii de umezeala apar pe pleoapa inferioara asa zisele "scamute".

In concluzie ,este un rimel bun,face majoritatea lucrurilor pe care le promite si la un pret avantajos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog