miercuri, 17 august 2011

Before&after Brevoxyl

    Pentru ca am primit un comentariu de la un anonim neincrezator in cuvintele mele,m-am decis sa va si arat experienta mea cu brevoxyl.Mi s-a spus ca "de unde stiu ca acneea din poze e provocata de dermonu?",iar la aceasta intrebare eu nu am raspuns.V-am mai spus de "n"ori ca am folosit brevoxyl si scapasem oarecum de acnee.De ce spun oarecum,deoarece mi-au ramas niste urme,pete,provocate de stoarcerea incorecta a acesteia. Cum de mai bine de jumatate de an dupa tratamentul cu brevoxyl nu mi-a mai apararut acneea,ci doar un cos pe ici-colo,am "indraznit"sa spun ca ce mi-a aparut pe fata a fost cauzata de minunata crema Dermonu:D
    Repet!!!nu e nevoie sa ma credeti pe cuvant,eu doar vroiam sa-mi exprim parerea mea in legatura cu aceasta crema si experienta mea in ceea ce o priveste.Desigur ca suntem diferiti,avem pielea diferita si organisme diferite si prin urmare reactionam in mod distinct la anumite produse.
    V-am aratat poze cu "problema" aparuta in cea de-a patra saptamana dermonu,iar la sfaturile voastre am incetat sa o incerc.Pozele "after"sunt facute la 3 zile de folosire a tratamentului,de care am vorbit aici.Pozele nu sunt nici decum mdificate(doar cut),iar make-up nu aveam-particulele sclipicioase presupun ca sunt de la crema brevoxyl,deoarece nu aveam altceva aplicat pe fata.

BEFORE:


AFTER(3 days):CLICK pe poze pentru a le mari si a va convinge ca nu am folosit nici un fel de machiaj
albeata care se observa pe cosuri,e de la crema brevoxyl /pielea mea care se descuma..nu e fdt/corector:Dva asigur

Daca nu ati citit posturile anterioare legate de acnee,va invit aici:
  1. dermonu prima impresie aici
  2. dermonu parere aici
  3. cum am scapat de acnee aici

46 de comentarii:

  1. deci brevoxyl e bun ,nu?ca am tot auzit de el. l-as cumpara si eu:-s

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi-a fost de mare ajutor..tu nu ai probleme mari cu acneea:)brevoxyl usuca cam rau..insa il poti incerca..eu m-am speriat rau prima data cnd l-am folosit..mi se descuma rau de tot fata.. acum a doua oara,foarte putin,a fost mult mai bine..Pt 20 si ceva de ron,merita sa-l incerci daca te deranjeaza monstruletii:(

    RăspundețiȘtergere
  3. ms mult. sper sa l gasesc si aici la farmacii sa l iau:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @madlen:sper sa-ti mearga..sa ne spui cum ti se pare:*

    RăspundețiȘtergere
  5. eu folosesc skinoren.
    la brevoxyl trebuie sa ai grija sa folosesti o crema foarte bine formulata. pielea are nevoie de multe ingrediente benefice. eu am asta am invatat-o de la Corina (pasagera.ro)

    RăspundețiȘtergere
  6. @A.M:eu mi-am gasit crema potrivita tenului meu:X intr-adevar brevoxyl e cam dur..ca toti derivatii vitaminei A..insa nu puteam sa mai suport acneea ce-mi aparuse:)cred ca am sa intru si eu pe site-ul ei sa vad ce spune;)am mai citit parca la anda zelenca un post in care spune de pasagera:)

    RăspundețiȘtergere
  7. waw...rezultatele sunt super..dar am o intrebare...daca folosesc acest brevoxyl pot folosi si fond de ten ??...(pentru ca numi place fara fond de ten , ma simt rau fara el )

    RăspundețiȘtergere
  8. @doda:cu siguranta!seara nu este nicio problema cand te dai,ca apoi te culci,insa dimineata trebuie sa astepti vreo 10 minute inainte sa aplici machiaj..apoi nu e nicio problema..ba chiar matifiaza:>insa hidrateaza te inainte sa aplioci crema,deoarece fondul de ten pe pielea descumata arata oribil!

    RăspundețiȘtergere
  9. @doda:daca te hotarasti sa-l incerci sa ne spui cum ti-a mers:D

    RăspundețiȘtergere
  10. ...deci ai scapat pana la urma de monstruletii aceia...super, arata foarte bine pielea acum, cu putin fond de ten o sa fii perfecta la nunta...
    Si sa nu te necajesti pe cei neincrezatori, este normal sa fie si pareri contra, suntem intr-adevar diferiti, ceea ce functioneaza la unii nu functioneaza si la altii si invers, asta incerc si eu sa atrag atentia pe blogul meu, prezint totul din prisma mea, in urma experientei mele personale, decizia o ia cititorul dupa aceea...si eu sper ca Anonim sa nu pateasca acelasi lucru...

    RăspundețiȘtergere
  11. @simona:eu am repetat de nenumarate ori ca povestec experienta mea cu acel produs,asta nu inseamna ca trebuie sa-i mearga si respectivului anonim..sunt sigura ca pana in septembrie o sa treaca..sunt foarte mandra de aceasta crema:Xe singura care functioneaza pe tenul meu..

    RăspundețiȘtergere
  12. buna!
    as putea sa imi sp numele dermatologului , folosesc aceiasi reteta ca si tine , sunt in a5-a zi cu brevoxyl , iar totul pare a fii cat se poate de normal ,

    tipul de acneeiuta pe care o am este un minora dupa spusele doamnei delia constantinescu medic licentiat in dermatologie, folosesc brevoxyl , o formula preparata de dansa in farmacie , pe post de masca , si unidox solutab , insa pe langa acestea ce ar mai trebuii sa urmez , acneea coincide intro oarecare masura cu cele de la pozele 3 si 4 after 3 days "dupa cum i-sa scris articolului , daca ai putea sa imi iei id pentru a-mi axplica mai pe scurt . ai fost foarte concisa , uite id meu competevevo.strength

    RăspundețiȘtergere
  13. @anonim:acelasi dermatolog impartim;;) e foarte dragutza si foarte priceputa..sa stii ca asa m am dus si eu la dansa..si crede ma ca am scapat de tot de ele..insa mai erau petele&urmele lasate de stoarcerea lor..putem vorbi aici sau trimite-miunmail daca vrei(letsmakeadica@yahoo.com)

    Eu nu pot sa ti spun ce trebuie sa tii in continuare..presupun ca ti a prescris reteta asta 3 luni de zile,cu pauzele specificate de dansa..chiar din prima luna trebuie sa te duci la un control pt a te vedea..apoi daca este totul in regula continui..daca nu ti va prescrie altceva sau iti va recomanda anumite creme-mie mi a recomandat effaclar h deoarece mi se descuma foarte tare pielea..insa am pastrat reteta..

    RăspundețiȘtergere
  14. letsmakeadiva@yahoo.com -asta i cea corecta

    RăspundețiȘtergere
  15. ms.... oricum
    in urma cu un an nici macar nu stiam ce este acneea cum se manifesta , eram una dintre acele persoane care petrecea cel mai adesea timpul prin cluburi , intalniri..piscina , in urm acu cateva luni am observat ca imi aparea ceva strangely pe fata , din pura prostie am inceput sa le inlatur cu unghile , "daca m-as fi oprit la timp acum nu as mai fii avut o portiune de acneea , din fericire exista doar o micuta portiune unde se mai afla niste pete "cicatrici" care se datoreaza factorului de neatentie , sunt in prima saptamana de cand folosesc brevoxyl iar rezultatul este wow , maine va voi duce la un control de rutine , insa as vrea sa te intreb un singur amanunt , este normal ca o portiune mare a pieli de pe fata sa se decojeasca atat de mult , by the way sunt baiat ... as putea sa folosesc o crema hidratanta , i'll be waiting for your own answer ,

    RăspundețiȘtergere
  16. @anonim:este foarte normal:eu aratam ca m Jackson:|..mie mi a recomandat effaclar h si este fooarte buna..daca ai tenul gras ti o recomand..daca ai tenul uscat insa,iti va trebui o crema intensiv-hidratanta..si eu am inceput din nou tratamentul datorita prostiei dermonu..si pare sa fie totul ok..mai am cativa,insa n au mai aparut altii noi..sper sa fie bine si sa scapi de ei:D

    RăspundețiȘtergere
  17. @anonim:acum am observat ca m ai intrebat daca poti folosi crema hidratanta nu ce crema anume:))da sigur..este neaparata nevoie..deoarece pielea se exfoliaza si devine fooarte uscata..Hidrateaza te(bea multa apa+crema hidratanta)poti incerca si cateva masti hidratante daca vrei niste remedii homemade impotriva tenului uscat

    RăspundețiȘtergere
  18. ms pentru raspuns , ma voi consulta cu dermatolugul maine pentru un gel de curatare pentru un ten mixt, si o crema de hidratare blanda, o seara buna in continuare ....!

    RăspundețiȘtergere
  19. @anonim:n ai pentru ce..sa ne povestesti cum ti a mers tratamentul:D O seara frumoasa si tie

    RăspundețiȘtergere
  20. inca o intrebare ...

    zincul , si sicovit b6 este bun , mi-sa mai prescris si effaclar la roche-posay , si gel purificator , dar sunt cam aspre pentru tenul meu , ce parere ai despre ele , le-ai incercat ?

    o zii buna ...

    RăspundețiȘtergere
  21. sicovit b6 iau si eu ..
    effaclar h crema care ti a prescrris o este foarte buna..si eu o folosesc-nu sunt aspre,dimportiva ea hidrateaza tenul gras ,agresat de tratamentele antiacnee..(cauta la mine pe blog postarea effaclar h-o gasesti la etichete "effaclar"..gelul purificator este foarte bun,mie mi a placut foarte mult,insa acum l am inlocuit cu unul de la isis..insa imi place mai mult gelul de curatare effaclar h..

    RăspundețiȘtergere
  22. buna ...
    sunt tot eu a o mare problema de cand mi-am aplicat acel gel putificator si acea crema hidratanta de la effaclar sa ustura fata ingrozitor iar brevoxyl pare ca nu nu-si mai face fectul din contra , ce sa fac , tu cum ai procedat cu effaclar ?

    o zii buna in continuare , peste 3 zile trebuie sa plec in boston si nu stiu ce sa fac credeam ca cu brevoxyl in 2 sapt eram ca si nou , isi face efctul din ora in ora , ma dau cu el dimineata si seara , dar trebuie sa mentiunez ca am aplicat si un mic strat pe piele fara probleme , iar acum sa format o pata ce sa fac,

    te rog de indata ce primesti mesajut raspundemi ,
    scz pentru sc dar am scris foarte repede ,

    RăspundețiȘtergere
  23. @anonim:pe mine nu m a usturat deloc.Poate ai o reactie alergica la ele..Daca ti se pare ca nu si mai face efectul nu mai folosi produsele lrp..insa dupa parerea mea nu are cu ce sa ti faca rau..nu stiu ce sa ti zic despre aces pata..mai bine consulta ti dermatologul..

    RăspundețiȘtergere
  24. Wow, chiar se vede diferenta! Ai avut noroc, mie brevoxylul nu mi-a mers deloc, niic zyneritul, nici mibazonul nici atatea tratamente pe care le-am incercat de-a lungul timpului. Insa acum imi prepar singura o solutie din 3 pastile de aspirina, 1 lingurita de miere si 1 lingurita de apa si ma dau pe fata, stau timp d 20 de minute si spal cu apa calduta. Rezultatele incep sa se vada si la mine! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  25. hey! foarte util articolul. mi-am luat si eu astazi brevoxyl si am zis intai sa citesc mai multe despre el inainte de a incepe sa-l folosesc. nu am exces de acnee, dar am totusi cateva care ma incomodeaza si ma mananca.. se fac rosii si lasa si urme X_X voiam sa te intreb: am o crema hidratanta de la elmiplant cu miere si galbenele pentru ten uscat cu care ma dau seara si dimineata.. pot sa folosesc concomitent brevoxyl si aceasta crema? desi nu am tenul foarte uscat, e aproape mixt, depinde, cand nu-l hidratez e uscat, logic :)) ideea e ca acum a inceput si scoala si daca tot am citit pe aici ca pielea risca sa se descumeze(ceea ce cred ca e bine, pt ca in fond asta e efectul cremei) o sa fie mai nasol cu machiajul, o sa para cam inestetic oricat l-as hidrata.. daaaar, ce nu fac eu pt my face?:D sa-mi raspunzi la intrebare! :D xoxo

    RăspundețiȘtergere
  26. da..este cam obligatoriu sa folosesti o crema hidratanta:)si partea cu machiajul da,ai dreptate'daca nu folosesti o crema inainte o sa arate foarte rau:(

    RăspundețiȘtergere
  27. :) am citit undeva ca o pot folosi numai dupa aproximativ o ora dupa ce mi-am dat cu B, ca sa aiba timp sa intre in piele.. deci nu trebuie sa ma spal apoi ca sa indepartez solutia? :-?

    RăspundețiȘtergere
  28. o poti aplica si inainte..cred ca chiar pe prospect scrie sa aplici o crem hidratanta si apoi brevoxylul..(bine la vreo 10 minute):))insa poti si inainte;)

    RăspundețiȘtergere
  29. heeei! cred ca sunt 4 sau 5 zile de cand folosesc brevoxyl si, spre surprinderea mea nu a dat niciun efect pana acum:| stiu ca trebuie sa am rabdare, in prospect scrie ca in cateva sapt. se observa rezultatele, insa nu stiu ce sa zic. aveam destul de putine cosuri si inca am dar sunt fff ciudate: se fac in piele, dupa care ies putin la suprafata si ma si mananca:| si trec extreeeem de greu.. cu saptamanile :| de cateva zile de cand folosesc B. mi-au mai iesit si altele si tot la fel, simt niste mancarimi.. oare e un efect normal al solutiei? sau am eu o problema mai grava?:-s tnx:*

    RăspundețiȘtergere
  30. sincera sa fiu stiu despre ce vb..de cosurile alea "de sub piele"care dor si te mananca si nu ies la suprafata scapi decat la o cosmeticiana f priceputa..sunt niste comedoane ale cosurilor propriu zise care nu au fst bine stoarese de la inceput(sau cel putin asa am inteles eu de la cosmeticiana mea)
    Ai rabdare cu brevoxyl. mancarimile si usturimea sunt si de la brevoxyl,insa ar trebui sa ti se usuce si cosurile

    RăspundețiȘtergere
  31. imi recomanzi,te rog,o cosmeticiana buna in Timisoara .

    RăspundețiȘtergere
  32. hei scuze nu sunt din zona aia.eu sunt din zona munteniei:)insa cred ca anda zelenca te poate ajuta..ea sta acolo.andazelenca.com

    RăspundețiȘtergere
  33. k,ms mult;app o crema buna,cel putin la mine a functionat este Retin A,m-a scapat de cosuri in jur de 80 %,insa nu aveam o acnee moderata.

    RăspundețiȘtergere
  34. am o problema k acneea de la varsta de 14 ani am fost la un dermato akum am 23 ma trimis la un ginecolog si mia recomandat acc melleva 35 le folosesc de aproape 3 luni si sunt ff buna au ince`put sa mi dispara aproape toate cosurile dar folosesc si un tonik de la farmacie svr si crema hidratanta normaderm de vichi .ff bune le recomand dar de 2 zile miau aparut niste cosuri nu stiu de ce si as vrea sa incerc si eu brevozylul as putea sal folosesk ?este bun?ast un rasp pupik

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna tuturor!si eu am aceasta problema cu acneea,insa la mine e ceva mai grav si vad ca dupa tratament de 3 pastile/zi de roacutanne,doar brevoxylul m-a ajutat de vreo 3 zile incoace.bineinteles ca nu mi-au trecut in masa,dar se vad imbunatatiri.insa am o mare problema,pielea mi se duce foarte rau de pe fata si sunt cam sceptica in utilizarea brevoxylului,insa nici nu as vrea sa pierd rezultatele pe care le-am avut pana acum datorita cremei.aveti niste recomandari?

    RăspundețiȘtergere
  36. anonim-foloseste o crema grasa care sa aiba grija de tenul tau+masti hidratante..o sa fie mult mai bine..nu enunta la crema..e un semn buna daca pielea se descumeaza,insa foloseste o crema hidratanta pentru ca efectu sa nu fie asa "vizibil"

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna,
    Am o nelamurire aici. Am citit postarile tale despre Brevoxyl si Dermonu, de fapt prin Dermonu am ajuns la tine, aici. Din cate stii tu, Brevoxyl ar putea fi folosit si de persoanele de 16-17 ani sau e prea dur?

    RăspundețiȘtergere
  38. am si eu o intrebare ,la varsta de 12 ani se poate folosi Brevoxyl,am o fetita care se confrunta de la 10 ani jumate cu asa ceva (e foarte dezvoltata)si am incercat mai multe tratamente si naturale si date de dermatolog dar fara efect .Va rog din suflet sa imi raspundeti daca merita sa incerc tratamentul vazut aici .Va multumesc(id meu leanacrazy)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intrebati dermatologul.Eu propun sa-i faceti niste analize,inainte sa vedeti cauza..

      Ștergere
  39. brevoxyl este cel mai bun produs anti acneic pe care l-am folosit vreodata. in 2, 3 zile face minuni. am acnee destul de grava de ani de zile si am incercat toate tratamentele posibile, de la zineryt, garnier , vichy , etc. am fost la dermatolog, am folosit tot felul de geluuri , lotiuni preparate in farmacie. Brevoxyl e singurul care m-a ajutat, nici nu imi vine sa cred cxe fel arata tenul meu acum. nu am avut niciodata o fata mai curata

    RăspundețiȘtergere
  40. ms mult de informatie :) as avea o intrebare totusi: in cazul in care acneea nu este atat de dezvoltata, dar apare frecvent (ceea ce am eu nu sunt whiteheads, ci cosuri adanci in piele, iflamate si rosii) ar fi posibila aplicarea cremei doar in zona afectata (ex.: frunte, obraji sau barbie) si nu pe toata fata? intreb asta gandindu-ma la faptul ca aceasta crema poate irita fata, iar pielea mea este foarte iritabila si deschisa la culoare, astfel incat orice imperfectiune este vizibila. stiu ca nu esti dermatolog,dar vreau parerea ta :) (fiind din experienta)

    RăspundețiȘtergere
  41. Eu am trecut prin niste experiente neplacute cu acneea . Pot sa va sfatuiesc sa mergeti la dermatolog. Am scapat in final de acneee dar am avut norocul sa gasesc un medic foarte bun si Dumnezeu mi-a dat si multa rabdare . Rezultatele nu apar foarte repede . Ii multumesc pe aceasta cale D- nei Dr. Carmen Nitu din Ploiesti . Bafta tuturor si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  42. Am folosit si eu brevoxy si inca il mai folosesc ( mai pare cate un monstrulet ) . Este foarte bun dar trebuie folosit cu multa retinere si asa cum il recomanda dermatologul , altfel s-ar putea sa aveti probleme mai mari . ESTE FOARTE BUN dar vad ca tot apare si dispare de pe piata farmaceutica . Sper sa il mai gasesc.

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog