miercuri, 10 august 2011

Cum sa faci o pagina pentru fani pe facebook(LIKE)?

    Pentru ca azi m-am hotarat sa mi fac si eu pagina de facebook pentru fani si pentru ca mi-am cam prins o jumatate de ora urechiile pe acolo,am decis sa scriu despre aceasta experienta,in caz ca blogeritele noi,vor sa-si deschida si ele o astfel de pagina.Apropo de acum ma gasiti aici sau la subsolul paginii de blog,unde gasiti casuta LIKE.
    Am sa va arat in cativa pasi cum obtineti o pagina pentru fani:
  1. Intrati pe Facebook.(sunt sigura ca deja aveti o pagina cu "friend request")
  2. In subsolul paginii gasiti optiunea"create page"/"creeaza o pagina"-faceti click
     3.Selectam categoria paginii pe care vrem sa o deschidem(pentru bloguri faceti click pe "Brand or Product"
    4.Selectam websita,sunt de acord cu termenii si conditiile facebook,iar apoi introduce-ti numele blogului.
    5.Click pe get started,si GATA!ati obtinut o pagina pentru fani!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog