vineri, 5 august 2011

ELF-Discuri cu demachiant pentru ochi

    Nu stiam daca sa va vorbesc despre aceste dischete demachiante sau nu ,insa cum este vremea calatoriilor m-am decis ca este momentul perfect sa-mi exprim opinia.
    Nu pot sa spun ca imi permit sa le folosesc in fiecare zi,din moment ce folosesc cel putin doua-trei dischete pentru demachiere,insa mi se par perfecte pentru momentele in care nu vrei sa te cari cu demachiantul dupa tine,sau pur si simplu nu ai loc pentru el.Ocupa putin loc,si sunt perfecte pentru clipele in care nu ai timp sa ajungi acasa ,insa trebuie sa-ti schimbi makepul.
PRO'S:
  • sunt mici si compacte,le poti purta cu usurinta in poseta.
  • indeparteaza eficient machiajul ochilor(l-am incercat si pe fata,insa nu pre ii face fata colorstayului:d)
  • nu contin parfum si nu irita ochii(am ochii sensibili,insa nici macar nu lacrimez de la ele)
  • indeparteaza chiar si machiajul waterproof
  • hidrateaza zona unde indeparteaza machiajul si lasa pielea fina la atingere
  • le detin de vreo 2 luni si inca nu s-au uscat(desi le-am deschis de vreo luna)Am citit niste pareri pe elf.ro,cum ca exista fete nemultumite,ce au primit aceste dischete uscate.Din fericire mie nu mi s-a intamplat acest lucru,si le-am mai comandat de 2-3 ori.
CON'S"
  • sunt destul de micute,si folosesc cam 2-3 dischete pentru a indeparta machiajul ambilor ochi
  • pretul-8ron pentru 18 dischete-mi se pare mult in comparatie cu cantitatea folosita ,insa ma gandesc ca si servetele demachiante ajung la acelasi pret,si tot 2 folosesc pentru e elimina orice urma de machiaj al ochilor,insa dischetele demachiante elf,mi se par mult mai eficiente..
  • au un miros ciudat(desi nu contin parfum)
Voi le-ati incercat?Ce parere aveti despre ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog