joi, 18 august 2011

Random

    Titlul este ales perfect:))De ce veti vedea in povestioara ce urmeaza.Astazi nu am scris nimic pe blog,deoarece am fost la shopping prin oras.Rasfoind siteul ZARA,am gasit niste frumuseti de cizme,dupa care tanjeam de mult,reduse de la 530RON la 79RON si inca niste gentute foarte,foarte cute,insa n-am avut noroc sa le gasesc in magazinul din orasul meu:(.
    Am gasit in schimb niste fustite la MUSSE,stil creion,colorate,reduse de la 75 la 35RON si o fustita coral&bej ,in pliuri la orsay,care m a cucerit...Maine ma duc sa mi-o iau:)
    Azi am primit si trei colete ,mostrele castigate cu ajutorul lui RANDOM,pe blogul ANDREI,careia ii multumesc pentru ca e o draguta:*,corectorul Vichy Dermablend,si fondul de ten Colorstay(asta nu era pentru mine).Zilele ce urmeaza promit sa fac un review complet si un after-before dermablend:D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog