luni, 8 august 2011

Cum sa scapi de coji,dupa ce te-a ars soarele?

    Desi sunt foarte atenta in aceasta privinta si ma protejez destul de mult,m-a cam prins soarele intr-o ora nepotrivita si in apa,unde crema de protectie solara nu prea are efect maxim.Dupa 3 zile de usturimi,in care "m-am tratat" cu miere de tei,iaurt si otet,acum la o saptamana distanta am inceput sa "naparlesc"Nu stiu daca mi s-a intaplat de doua ori in viata sa ma decojesc ,insa asta e consecinta greselii mele...

    Intr-o postare anterioara va aratam sfaturi date de Rona Berg in cartea sa si am zis sa-l incerc si eu in ceea   ce priveste decojirea pielii.
    Am amestecat jumatate de otet cu jumatate de apa rece(cantitatea o alegeti voi,insa trebuie sa fie apa50% si otet 50%) si apoi am inmuiat o batista in acest amestec,pe care am aplicat o pe pielea decojita(care vreau sa zic ca e destul de mare:))-abdomen,picioare,spate),am lasat-o cam 30 de secunde-un minut,si apoi am frecat usor cu batisa umeda pana cand cojile au disparut.
    Si eu am fost surprinsa si sincera sa fiu nu ma asteptam la mare lucru,insa ,spre bucuria mea,pot afirma ca am scapat de pielitele inestetice(macar pentru moment).
    Chiar mi-era groaza..Cu cat ma cojeam mai mult,si incercam sa le indepartez,cu atat se faceau mai multe..+aspectul acela groaznic..
    Voi ce folositi pentru pielea cojita?

2 comentarii:

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog