miercuri, 10 august 2011

ELF-Tus de ochi crema -Coffee&Cooper

    Mi-am achizitionat prima oara nuanta coffee si am fost foarte multumita de ea ,asa ca profitand de reducerea de 30%la gama studio mi-am luat si  cooper.

    DESCRIERE:
Creaza linii fine, definite si precise. Nu se intinde, nu curge si rezista in contact cu apa, se pastreaza timp indelungat chiar si in contact cu transpiratia, lacrimile si ploaia!

PAREREA MEA:
  • desi pare cam nefolositoare pensula angled,eu o folosesc destul de mult(creeaza linii foarte subtiri si precise)
  • eyelinerele par micute,dar nu e deloc asa,il pe coffee de vreo jumatate de an,nu l-am folosit in fiecare zi,dar o data de doua ori pe saptamana l-am folosit si s-a consumat foarte putin
cooper/coffee


  • imi place aspectul lor mat(mai mult decat un tus,par un creion puternic de ochi)
  • cofee este mat,iar cooper sidefat-insa cele doua au nuante apropiate
  • rezista foarte mult pe pleoape ,chiar si in contact cu apa
  • sunt foarte pigmentate
  • se aplica foarte bine si nu se intinde de-a lungul zilei
cooper/coffee

Negativ,nu am ce sa spun despre ele...Poate mi-ar fi placut sa fie si nuante mai "lucioase"asemena tusul lichid, insa  le iubesc pe acestea:X

Pentru ca stiu ca multe dintre voi va feriti de eyelinerele crema, de frica sa nu se usuce,va prezint cum il intretin eu pe cel de la fraulein (cele de la elf nu s-au uscat -inca-si n-as vrea sa le fac mai "lichide"-le iubesc asa cum sunt:X)
  • adauga putina crema hidratanta
  • adauga putin ulei de masline/de susan/de argan/nuxe/etc
  • tine tusul cateva minute in apa calda

4 comentarii:

  1. Multumesc de review! Sper ca data viitoare cand o sa fie reduceri la ELF o sa am si fonduri, nu ca data asta ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. @alina:si eu as fi vrut sa -mi iau mai multe chestii..dar inca sunt pe banii alor mei..si i-am innebunit cuatatea cosmetice:Dnoroc ca mama ma intelegi cnd sunt reduceri..:))

    RăspundețiȘtergere
  3. intre astea doua nu ma hotarasc.nu stiu daca sa-l iau pe coffee sau pe coper.

    RăspundețiȘtergere
  4. @anonim:culorile sunt destul de apropiate..insa depinde ce vrei..un eyeliner mat sau sidefat..de tine depinde..din pct de vedere calitativ ele sunt la fel:D

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog