duminică, 17 iulie 2011

Pensule ELF- essential si studio

    Acum catva timp cautam niste pensule pentru incepatori si tot intrebam in stanga si in dreapta ce ar fi potrivit pentru mine.Vazusem si eu seturile de 18/24/31,etc pensule care ma atrageau destul de mult prin numarul lor,deoarece la un mic calcul putem realiza ca ieseam mult mai ieftin decat cu orice alta firma de pensule.Insa acum ma bucur de decizia inteleapta pe care am luat-o.
    Dupa mai multe review-uri si clipuri pe youtube ale pensulelor elf m-am hotarat sa mi le achizitionez:)Cele essential mi le-am achizitionat pe toate intr-o comanda,insa cele patru  pensulele pentru fata elf studio mi le-am luat progresiv.
    Pensulele elf essential pe care le detin:
Pensula pentru fata,pensula mixta,pensula pentru fond de ten
Pensula pentru blending,Pensula defining eye,Pensula aplicare fard de ochi,Pensula linia ochiului,Pensula smudge eye,Pensula aplicare corector ten
  • Pensula pentru blending:se foloseste pentru a blendui culorile intre ele,pentru a blendui mai bine o culoare,pentru a aplica o culoare in pliu sau in coltul interior al ochiului.Are perii moi si desi, asigurand o blenduire perfecta si facand nesesizabila trecerea de la o nuanta la alta.
  • Pensula defining eye:este moale,cu peri matasosi.Eu o folosesc pentru pliul ochiului,coltul exterior sau sub spranceana pentru o precizie extraordinara.Aceasta pensula este perfecta cand vrem sa folosim mai multe culori pe pleoapa si avem nevoie de precizie pentru a le fixa mai bine.
  • Pensula aplicare fard ochi este o pensula deasa si moale,insa mare(incovenient pentru cei cu pleoapele mici).Daca aveti pleoapele mici aceasta pensula este perfecta pentru voi atunci cand vreti o singura culoare pe pleoapa sau maxim doua..Nici eu nu ma pot bucura de pleoape foarte mari insa o folosesc deseori pentru a aplica culoarea de baza sau highlitherul iar apoi folosesc o pensula mai mica pentru celalalte culori.
  • Pensula linia ochiului:pentru mine cel putin pensula aceasta este multifunctionala.O folosesc pentru sprancene,pentru cream eyeliner sau pentru conturul ochiului cu fard..Este perfecta si pentru a creea diferite umbre sau modele si pentru machiajul fantezie
  • Pensula Smudge eye ,este de fapt un buretel "mai rigid"perfect pentru blenduirea eyelinerului.Alta intrebuintare inca nu i-am gasit,daca aveti vreo sugestie o astept cu placere.
  • Pensula pentru aplicarea corectorului:la inceput am fost foarte dezamagita de aceasta pensula.O vroiam pentru cearcane,insa mi-era imposibil sa le acopar cu pensulita aia minuscula.A stat o buna vreme in "bolul"pentru pensule,insa acum mi-e mai mult decat utila.Neavand o pensula pentru buze am adaptat-o pe aceasta,,este perfecta pentru asa ceva dar si pentru alicarea highlighterului in coltul interior al ochiului,sau pentru aplicarea fardului pe pleoapa inferioara.Ca si pensula corectoare nu a demisionat insa si-a luat mai multe joburi partime:))O folosesc si pentru acoperirea cosurilor,cand am nevoie de full-coverage.

  •  Pensula pentru fata-este perfecta pentru un look mai soft,puterea de acoperire data de aceasta fiind mica.Aplica uniform,este moale,cu peri lungi si desi.Eu o folosesc si pentru aplicarea pudrei minerale si se descurca destul de bine.Este perfecta si pentru blending atunci cand ati exagerat cu bronzerul/blushul,sau pur si simplu vreti un look mai natural.
  • Pensula mixta-n-am inteles niciodata de ce se numeste asa:))nu cred ca o foloseste cineva pentru pudra:(A fost prima mea pensuka pentru blush si am fost destul de multumita de ea,insa de cand am intalnit-o pe Flat Top nu prea o mai folosesc decat pentru blending..O putem folosi pentru contur ,pentru aplicarea pudrei bronzante si a blushului.
  • Pensula pentru fond de ten-Am folosit-o o data,de doua ori,insa folosesc colorstay si nu-i facea fata,se usca si era prea vascos pentru ea..Nu lasa urme,este moale si acopera destul de bine.Insa de cand am folosit stipple brushul de la elf n am mai folosit nici degetele,nici buretei,nici alte pensule.
 Vreau sa mentionez ca desi au trecut prin nenumarate spalari ,pensulele si-au pastrat forma si perii(daca au cazut vreo2-3de la ficare pensula).Pretul fiecarei pensule:8RON.

PENSULELE ELF STUDIO:
Flat top:X/Stipple brush/Pensula pentru corector/Pensula pentru blush
  • FLAT TOP:de cand o folosesc a inlocuit muuulte alte pensule.Este atat de moale si de minunata:X .O folosesc pentru pudra atunci cand vreau un full coverage,pentru fond de ten(cand e stipple la spalat),pentru conturul fetei,este ideala pentru aplicarea bronzerului/blushului/pudrei bronzante.Datorita formei "flat" si a perilor desi nu permite faramitarea.V-am spus intr-o postare anterioara cat de prafoase sunt blushurile elf essential ,insa cu flat top nu mai pierd niciun gram.

  • Stipple brush-este o pensula duo fiber si este perfecta pentru fondul de ten lichid.Nu stiu inca sa explic toate lucrurile pe care le face aceasta pensula.Insa pentru mine ofera un aspect natural,sheer si un full coverage in acelasi timp.Nu se pierde o cantitate insemnata de fond de ten cum se intampla cu alte pensule,se spala usor si se aplica foarte repede si usor.Este perfecta si pentru blushul crema.

  • Pensula pentru corector-este perfecta pentru cearcanele mele dar si pentru imperfectiunile fetei.Perii sunt foarte fini ,iar datorita formei ofera precizie,ajungand in toate colturile ce "fug"de corector.

  • Pensula pentru blush-pentru mine Flat top i-a luat locul insa si ea ofera o precizie deosebita si nu lasa blushul/bronzerul sa se faramiteze.Este o pensula moale ce poate fi foloita pentru iluminator/blush/pudra bronzanta/bronzer.

10 comentarii:

  1. @madlen:da am o groaza de produse:))dar ca si tine cu protiectul ala diy incerc sa ma cam opresc macar din cumparat si sa incerc sa termin ceea ce am ..Dar nu mi iese mereu:(

    RăspundețiȘtergere
  2. exact acelasi pensule am si eu:))
    din gama essentials, si cateva din studio:P

    RăspundețiȘtergere
  3. @morphine:inseamna ca ne potrivim:)din pacate eu nu am foarte multe pensule...inafar de cele elf mai am 3 the color workshop,una alverde,vreo 2-3 no name si 3 de la costal scence..imi face un ochiul un set d-ala cu o groaza de pensulici,insa nu stiu daca am la ce le folosi si nici nu sunt sigura de calitatea lor..;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna eu iti urmaresc blog-ul daca ai placerea : : follow me on google friend connect
    http://maripossaaa25.blogspot.com/
    Daca am deranjat imi cer mii de scuze :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna , vroiam sa te anunt caci este o "domnisoara" care se da mare make-up artist ce are efectiv furat o mare parte din postul tau ,inclusiv poze ! blogul ei este : http://roxana-make-up-artist.blogspot.ro/

    Nu vreau sa fiu rautacioasa ,dar nu mi se pare corect ceea ce a facut ea ! O zi buna in continuare si la cat mai multe review-uri! pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da am vazut si eu..sunt chiar mai multe..insa la inceput nu am stiu daca sa plang sau sa ma bucur ca cineva a ajuns sa ma "plagieze":)) Multumesc frumos,esti o scumpa!

      Ștergere
  6. buna ! vreau sa stiu daca cosmetica din gama elf e buna si daca a folosit cineva astept pareri?

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog