miercuri, 27 iulie 2011

EastGirl waterproof&long lasting pencil

    Am gasit intr-un magazin de cartier,acest creion waterproof cu 2 capete,ce mi-a atras foarte mult atentia. Personal nu auzisem de aceasta firma"EastGirl"insa am zis sa incerc si bine am facut.

    De cate ori nu mergem la piscina si vedem fete machiate,accesorizate si cuafate?Sunt un pic geloasa cand le vad,dar apoi imi amintesc scopul meu la piscina:ma bronzez&baltacesc...Nu vreau sa agat pe nimeni pe acolo,insa recunosc ca folosesc deseori un rimel waterproof,un lipstain(pe buze si pe post de blush). Aveam niste creioane waterproof,insa erau de tip eyeliner,black si rigid.

aplicate direct
    Deci pur si simplu m-am indragostit..Sunt atat de cremoase&rezistente in acelasi timp.Chiar le-am studiat rezistenta "waterproof" si este foarte adevarat-REZISTA-atata timp cat tinem manutele departe de ochi:D(am un obicei straniu-cand ies din apa sa ma frec la ochi ,din cauza apei,si atunci se intine si creionul si rimelul:)))
    Nu se strang in pliuri,pot fi folosite atat ca baza pentru a spori intensitatea si rezistenta fardului, cat pe post de fard de ochi.
blenduite bine
    Se blenduiesc foarte bine,iar culorile se completeaza perfect pentru a creea un machiaj simplu dar de efect pentru o zi la piscina:D

Pret:3RON

10 comentarii:

  1. Ce super sunt culorile acestui creion!! Ia sa caut si aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. @camyutza:aveau o groaza de combinatii..dar am zis sa incerc unul sa vad cum e..cu sigurante maine o sa ma mai duc sa -mi iau cateva..daca gasesti sa-mi ziki cum ti se par:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari , foarte misto . Si culorile de asemenea . Cam cat a costat? Uite ca si cele de cartier , sunt foarte bune <3

    RăspundețiȘtergere
  4. @andra malin:ms mlt:*pretul e scris si la sfarsitul postarii..3ron am dat pe el:D..pai recunosc ca in privinta creioanelor,fardurilor,genelor false,rimelurilor nu ma sfiesc sa folosesc produse low-end..si acestea pot fi la fel de rezistente ca cele cu preturi exorbitante..chiar am de gand sa fac o postare despre asta..pe ce merita sa dam banii si pe ce sa economisim..

    RăspundețiȘtergere
  5. 3 lei :O!!! Cred ca am dat prea repede in jos la comentari . Cred ca o sa merg sa il caut si eu pe la magazine . POate le iei si pe celelalte ca sunt curioasa cum arata . Dabea astept postul acela :X

    RăspundețiȘtergere
  6. cu siguranta o sa mai iau...nu stiu cnd,insa imi amintesc ca mai aveau un mov dragut foc:X si un turcuaz,ca si asa am o groaza de cercei culoarea asta de pe thboxes:))

    RăspundețiȘtergere
  7. buna,sunt de pe blogulhttp://becoming-a-diva.blogspot.com/2011/07/dermonu-facial-gel.html,imi poti spune si mie ce scrie pe reteta de acnee?vreau sa incerc si asta cu toate ca brevoxil am folosit,unidox am folosit...dar sa vad cu toate cum se preteaza...ar fi bine,sincer nu mai am asa sperante ca poate se intampla o minune,dar merita incercat.Nu inteleg reteta si daca ai fi dragutza sa imi scri....te rog mult,uite idiul meu marian_2918 multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. @anonim:iti scriu aici:eu am folosit asa pentru a scapa de acnee:
    1.crema brevoxyl
    2.crema preparata la farmacie
    3.o pastila de unidox/zi
    4.o pastila de B6/zi

    timp de 3 luni.asta scrie pe reteta:D
    ti-as recomanda sa o scoti la imprimanta(in caz ca vrei sa o incerci sau sa-ti intrebi dermatologul) si sa incerci si preparatul antiacnee.poate impreuna dau o eficienta maxima.Iti urez succes.

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog