marți, 26 iulie 2011

L'oreal Glam Shine Cream -Ruj -115 Sweet Rose

Descriere:
Ruj hidratant ce da stralucire buzelor cu efect de gloss(luciu). L'Oreal Paris Glam Shine Cream contine agenti de hidratare ce se topesc pe buze oferind hidratare indelungata. contine ulei cu proprietati unice pentru a asigura o pigmentare uniforma a buzelor.

    Am avut o legatura speciala cu acest el,deoarece a fost cel care mi-a schimbat parerea despre rujuri.Acum catva timp credeam ca rujurile sunt rigide,nu ofera stralucire buzelor si le dezhidrateaza,insa Glam Shine m-a facut sa vad adevarul.Eu am nuanta 115-Sweew Rose-care este mai degraba un maro-nude cu o tenta de roz pastel.
    A fost dragoste la prima vedere si desi am incercat multe nuante din aceiasi gama,acesta a ramas preferatul meu si cu siguranta il voi recumpara de cate ori va fi nevoie:D
   Parerea mea:
  • Este super hidratant-aceasta este principala lui calitate-parca ar fi un balsam de buze pigmentat:))lasa buzele moi si catifelate,hidrateaza si elimina cutele inestetice ale buzelor uscate.
  • Este destul de pigmentat-eu folosesc un singur strat,insa daca vreti o nuanta mai intensa puteti aplica doua sau chiar trei straturi fara a strica aspectul rujului.
  • Rezista pe buze,insa nu este rezistent la transfer.Daca nu atingem nimic rezista chiar si patru ore.
  • Ambalajul este stylish
  • Se aplica perfect-nu necesita o hidratare anterior si nu necesita aplicarea cu pensula.
  • Fiind cremos,lasa buzelor un luciu incredibil-parca am folosi un gloss peste:P
  • Nu este lipicios si nici nu creeaza acel aspect de "masca"buzelor,se imbina perfect si nu -l simtim greu.
  • Are un miros discret-insa eu il ador:X
lumina soarelui

"la umbra"


8 comentarii:

  1. arata superb! am avut demult un ruj asa si chiar mi-a placut mult! puup

    RăspundețiȘtergere
  2. stii de cand caut eu nuanta asta? fix nuanta asta :|
    fuck it . Deja am comandat 2 rujuri de la avon care credeam ca o sa fie nuanta asta , sa vedem ce iese .

    RăspundețiȘtergere
  3. wow, suuper arata, demult imi doresc o culoare asemanatoare...deci stiu pe ce imi voi cheltui urmatorii bani.. :P
    pup!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @andra malin:si eu o ador:x mai ales ca in soare bate un pic spre coral..nu as putea sa zic ceva de rau despre ruj..e asa cremos si pigmentat:d

    RăspundețiȘtergere
  5. @simona:sa mi spui daca ti place..caci eu il ador:x..

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog