sâmbătă, 16 iulie 2011

ELF-Corrective Concealer (ELF.ro-C0orector anticearcan)

    Am scris prima oara denumirea in engleza deoarece parerea mea este ca paleta corectoare nu este deloc o paleta anticearcan:)ci o paleta multifunctionala ce are multiple intrebuintari.
    Este formata din patru compartimente ce contin 4 corectoare colorate pentru ascunderea imperfectiunilor fetei. Sunt sigura ca toate am auzit de corectoarele colorate insa de multe ori confundam culorile ce le neutralizeaza.
    Va prezint un "color wheel"pentru a va ghida mai usor.Culoarea opusa nuantei ce reprezinta defectul dumneavoastra il neutralizeaza.De exemplu:pentru cosuri si roseata folosim verdele.Pentru pungile de sub ochi ,pete galbui,vanatai galbui.folosim rozul.Portocaliul(nuanta inchisa)pentru cearcanele violet-albastrui,vene sparte,vanatai.Bejul(nuanta deshisa)e perfecta pentru pistrui,pete maronii,sau pentru o mai buna acoperire a imperfectiunilor tenului.
    Paleta corectoare elf contine :o nuanta de roz,una de verde,un bej deschis(pentru iarna/ten deschis),si unul mai inchis,portocaliu(pentru vara/ten inchis).

    PRO:
  • are un ambalaj stylish,o carcasa rezistenta ,cu o oglinda pentru retusuri
  • consistenta cremoasa
  • gramajul:5.4 grame,pretul de 18RON
  • neutralizeaza micile imperfectiuni ale tenului
  • nu usuca pielea 
  • se intind bine cu putin ajutor(vedeti la CON'S despre ce vorbesc) 
BEJ/VERDE/LILA/PORTOCALIU

    CON:
  • culorile nu sunt foarte pigmentate,paleta fiind potrivita pentru acoperirea micilor imperfectiuni insa aplicate peste fondul de ten si fixate cu o pudra,culorile rezista si acopera mult mai bine.
  • se consuma destul de repede avand in vedere marimea pastilelor de corector.
  • la inceput corectoarele sunt destul de tari,dar incalzite un pic, prin frecare ,acestea devin moi si catifelate
  • vine insotita de o mica pensula,pe care am pierdut-o si nu o sa pot sa o arat,insa pensula mi se pare inutila,incapabila sa acopere imperfectiunile .(eu folosesc degetele sau pensula de corector studio) 
PS:am gasit pe google.com o imagine cu pensula:
         Am facut cateva swatchuri pentru a va face o idee:
    bej/verde/lila/portocaliu

    portocaliu/lila/verde/bej

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Lista mea de bloguri

    Totalul afișărilor de pagină

    Postări populare

    Arhivă blog