luni, 11 iulie 2011

Vedeta Verii - Rochia Maxi

     Rochia maxi-unul din tredurile cele mai in voga in acest sezon,ne invata cum sa fim sexy si in acelasi timp sa ne simtim confortabil intr-o tinuta girly .Feminina,boema,usoara, rochia maxi se potriveste oricarei siluete si accesorizata potrvit poate fi salvarea noastra fie ca mergem la plaja,petrecere,cocktail sau o simpla plimbare in oras...
    Am pus ochii pe cateva rochite si vreau sa va arat si voua cateva minunatii de pe asos.
      PS:mi am achizitionat si eu o rochita zilele acestea iar modelul este identic cu cel al ultimei rochite,insa difera imprimeul..desi cautam ceva floral viu colorat,nu m-am putut abtine cand am vazut-o:X. 


                                                                                                       sursa: www.asos.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog