joi, 21 iulie 2011

ELF-Kit Pentru Sprancene-Dark

    Pana sa folosesc acest kit obisnuiam sa le "umplu"cu fard de pleoape(fie din paleta 120-un maro mat,fie un maro inchis dintr-o paleta mica The color workshop).Pana sa-l folosesc nici nu-mi putea da seama cat de folositor este acest kit.
    Este format din doua compartimente:intr-unul se afla o ceara(gel) pigmentata,ce da forma sprancenelor,defineste si tine sub control firele rebele.In cel de-al doilea se afla un fard(pudra),cu pigment de culoare ce umple spatiile goale si arcuieste perfect.
    Ambalajul este elegant,asemanator blushurilor elf si are in dotare o oglinda micuta(cam nefolositoare din punctul meu de vedere)si o pensula cu peri de taklon,ce are doua capete.Unul angled brush ,ce da forma sprancenelor,iar altul pentru umplere.Desi marimea pensulei este de 4.5cm cu tot cu peri,aceasta este destul de folositoare.Pensula poate fi folosita cu usurinta de personanele cu sprancene mai groase,insa cele care au sprancene foarte subtiri trebuie sa foloseasca o pensula mai subtire.

    Atat fardul cat si ceara sunt foarte usor de aplicat(mai greu va fi pana va veti obisnui cu forma),pigmentate si rezistente.Daca vreti un look mai natural,puteti folosi doar ceara pentru fixare si veti obtine niste sprancene definite si frumos conturate.
   Kitul este disponibil in 4 nuante:light,medium,dark si ash.Eu detin kitul pentru sprancene in nuanta dark(am parul saten inchis)si mi se potriveste.
ceara/fard

4 comentarii:

  1. eu am medium si e un maro care bate spre roscat..data viitoare mi-l iau pe asta

    RăspundețiȘtergere
  2. @anonim:nu stiu ce sa-ti zik..numai pe acesta l-am incercat,si pot sa te asigur ca nu bate spre rosu..

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am ash si este mult prea inchis pentru blonde.

    RăspundețiȘtergere
  4. da din pacate pentru extreme nu exista culoare potrivita..am o prietena bruneta,insa dark ii este foartee deschis..Iar ash intr-adevar nu merge pentru blonde

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog