sâmbătă, 23 iulie 2011

ELF- Corector Stick-Studio

    V-am mai povestit despre mica mea  "colectie"de corectoare de toate tipurile.Din aceasta face parte si corectorul stick din gama studio elf,despre care o sa va vorbesc astazi.
    Are un design elegant,este micut-9cm si poate fi cu usurinta tinut in orice geanta.Este un corector solid,stick,ce se deschide prin "desurubare".Eu am nuanta honey-un picut cam inchisa,insa perfecta pentru viitorul meu ten bronzat:P .
    Cam asa arata corectorul deschis la maxim-3 grame.

DESCRIERE:
Acoperiti cu acest corector urmele lasate de acnee, zonele depigmentate si cearcanele, sau oricare alta zona cu probleme. Textura cremoasa si usoara se aplica cu usurinta, pentru a obtine o acoperire totala, care se va pastra timp indelungat. Foarte util pentru retusuri rapide, facute fara efort.
INSTRUCTIUNI
Aplicati corectorul pe zonele care necesita extra acoperire. Aplicati usor pe piele si intindeti cu degetele sau cu pensula pentru corector.
PAREREA MEA:
  • eu,personal,nu prea ma inteleg cu acest corector.Nu-mi acopera cearcanele(la mine problema cearcanelor este mai mare,sunt adanci si violet-insa mi se pare ca nu le acopera chiar deloc).
  • se blenduieste greu-este solid si are o textura "grea".Daca cu all over cover stick,te poti juca si -l poti incalzi un pic cu degetul ,cu acesta nu mai ai cum,datorita ambalajului.
  • petele si acneea,nu sunt nici ele speriate de acest corector,insa functioneaza mult mai bine decat in cazul cearcanelor.Are o acoperire mica spre medie(este potrivit pentru persoanele care nu au forte mult de acoperit)
  • nu se strange in pliuri
  • nu este foarte pigmentat
  • rezista si confera un aspect natural
  • trebuie sa aveti grija cu cantitate pe care o folositi deoarece am auzit foarte multe fete carora li s-a rupt de la baza.
neblenduit

    In concluzie este un corector usor,potrivit celor care vor sa-si acopere micile imperfectiuni.Cred ca este potrivit acum pe timpul verii,cand nu folosim foarte multe produse si vrem o acoperire mica.
blenduit
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog