miercuri, 13 iulie 2011

ELF Pudra bronzanta-Luminance,Sun Kissed,Warm Tan (healthy glow bronzing powder)

    Vreau sa va vorbesc despre deja celebrele pudre bronzante din gama de baza elf...Sunt pareri  impartite despre ele,insa majoritatea le iubesc:X...
    Pudre bronzante?eu as spune nu...parerea mea ca este un pic prea mult sa le folosesti pentru toata fata din cauza particulelor stralucitoare insa ele sunt minunate folosite pe post de iluminator,blush sau chiar pentru conturul fetei.
    Ambalajul pare ieftin,insa arata mai bine ca multe  produse elf din gama de baza..Sistemul inchidere-deschidere imi place,este diferit de cel al blushurilor din aceiasi gama,acestea avand un sistem gen "scoica".Nu mi-a scapat niciodata si sa fiu sincera nu stiu cat de rezistent este.
    Textura este un pic cam prea prafoasa,insa pentru pretul pe care il are se merita.Eu o aplic cu pensula de blush din aceiasi gama si apoi o scutur putin-aplicarea este perfecta.Se aseaza foarte frumos pe fata,dand un aspect sanatos si radiant.Este foarte usor de blenduit insa trebuie sa avem grija deoarece sclipiciul poate ajunge peste tot.
    LUMINANCE-este un  peachy neutral cu un gold shimmer ce arata foooarte bine pe un ten deschis.
    SUN KISSED-este un pechy puternic pigmentat(eu il folosesc pe post de blush).Ofera acel "sun kissed"look, parca"sarutat de soare".Este perfect la inceputul verii cand vrem sa cream iluziua unui ten perfect bronzat.

WARM TAN-este blush perfect pentru tenul bronzat,puternic pigmentat si foarte rezistent ,ofera tenului un aspect matasos si sanatos.
Va las cu niste swachuri neblenduite ale pudrelor bronzante:
       WARM TAN / SUN KISSED / LUMINANCE
   WARM TAN / SUN KISSED / LUMINANCE

4 comentarii:

  1. mi am comandat-o si eu pe warm tan.pe cea mata o ai?cum e?

    RăspundețiȘtergere
  2. @anonim:nu o am deocamdata,insa o vreau si eu:d am prea multe bronzere momentan,sa mai scap de ele si apoi sigur mi o iau,ca am auzit numai de bn..si sunt si curioasa:Diti place warm tan?e perfecta acumvara:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu o am pe Warm Tan si sunt indragostita de ea. O folosesc pe post de blush. Si cand ma gandesc ca am primit-o dintr-o greseala:))
    Am comandat diverse si au pus la mine(facturata) si aceasta minune. La inceput am zis ca e prea inchisa la culoare, dar acum e divina. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @oana:pentru mine vara e o binecuvantare,deoarece am tenul destul de inchis,iar pe colorstay 340nu se vede prea bine un blush piersiciu spre exepmplu..insa daca folosesc warmtanul se vede superb..si pe post de bronzer imi place..si ca fard uneori..e multifunctionala:))

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog