miercuri, 20 iulie 2011

ELF-pensula&creion corector (concealer pencil&brush)

    Am oarecum o obsesie legata de corectoare.Mereu caut unul mai bun,care sa acopere dar sa para in acelasi timp natural,sa nu se stranga,sa reziste,etc.Am ajuns sa am o colectie maricica si sa incerc tot feluri de corectoare.
    Cand l-am vazut pe acesta de la elf mi s-a parut foarte interesanta ideea de 2in1,corector +pensula.Puteai obtine o acoperire mare cu un singur obiect.
    Corectorul  vine insotit de un capac-ascutitoare,foarte bun si util.Are doua capete:intr-unul se afla corectorul cu capacul special,iar in altul este pensula pentru blending.Pensula are forma,marimea si textura potrvita pentru a blendui un creion corector.
DESCRIERE OFICIALA:
Acopera si trateaza acneea cu un tratament instant. Formula cu medicament, care contine Acid Salicilic&Ulei de Arbore de Ceai, va trata roseata si va reduce cicatricile. Pensula moale din peri de taklon ajuta la obtinerea unui look natural, aplciand corectorul inainte sau dupa machiaj, astfel incat roseata va disparea si frumusetea voastra va fi remarcata.

INSTRUCTIUNI
Folositi partea cu „corector” a creionului pentru a acoperi orice urma nedorita de roseata sau orice alta imperfectiune. Folositi partea pentru „blenduire” pentru a aplica corectorul pe piele, oferind o acoperire uniforma si reusita


  Desi spune ca trateaza acneea,eu nu am observat acest lucru,insa ma incanta faptul ca nu mi apar monstruleti sau iritatii dupa ce il folosesc.
PAREREA MEA:
  • este perfect pentru acoperirea cosurilor,urmelor,insa pentru cearcane nu va recomand.Incarca foarte mult zona aceea datorita consistentei.
  • acopera bine si roseata,avand o acoperire medie spre mare
  • pensula este moale si densa
  • rezista fara a se strange in pliuri
  • este pigmentat si ofera un look flawless
    Daca sunteti in cautarea unui corector bun,insa nu pentru cearcane,acesta este perfect pentru pete,urme,cosuri and so on.
    Eu detin nuanta FAIR :



2 comentarii:

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog