miercuri, 27 iulie 2011

L'oreal Glam Shine Lipgloss

    Avand in vedere furorile pe care le-a provocat fratele sau L'oreal Glam Shine Cream Lipstick,azi m-am gandit sa va vorbesc si despre acest gloss.
    PAREREA MEA:
  • ofera volum buzelor
  • rezista fara a se strange,insa nu este rezistent la transfer
  • are o sclipire de "diamant"
  • culorile sunt vibrante si exista o gama variata din care putem alege
  • nu este foarte pigmentat
  • hidrateaza buzele
  • are un miors dicret si placut
  • nu este lipicios
  • are particule de sclipici,insa discrete
  • are 6 ml

 Desi nu se observa prea bine nuanta,va las o poza cu el pe buze,poate va faceti o idee despre gradul de pigmentare si intensitate acestuia.

 P.S. aici puteti bastiga un  Ruj si Balsam L'oreal Infaillible si o crema pentru indepartat rujul

8 comentarii:

  1. Mi-e imi place . Este oarecum discret si imi place asta . L-am avzut de multe ori si vroiam sa il cumpar . Acum m-ai convis. Thanks>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @andra malin-sunt vreo 3-4 variante ale acestui gloss..incearca-le pe toate inainte sa cumperi..ala dimonds e bestial:d

    RăspundețiȘtergere
  3. Le vazusem la Liana's Boutique si la Cool Cosmetics si chiar vreau sa imi iau cand o sa am bani ,cand vin de la mare . Dabea astept :X

    RăspundețiȘtergere
  4. @andra malin:pai le incerci in magazine si ti le cumperi dupa net:))cam asta fac eu mereu..mai ales cu luciuri de buze si fdt:D

    RăspundețiȘtergere
  5. da :)) asa fac si eu :)) Si se uita alea din magazin dubios la mine >.>

    RăspundețiȘtergere
  6. @andra malin:da si pe mine ma enerveaza..se uita la tn sanu care cumva sa le bagi in geanta:))sunt penibile..sau cum vn ele sa te ajute si cnd le intrebi despre un produs nici nu stiu de la ce firma e:))pe mn ma amuza unele..in schimb altele sunt super informate(gen tipa de la sephora din orasul meu)-stie orice despre makeup&care

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog