miercuri, 13 iulie 2011

Revlon Photoready si tenul gras?

    Si pentru ca eu nu spun niciodata ,"niciodata"am zis ca nu pierd nimic daca incerc fondul de ten preferat de majoritatea blogeritelor..Pretul era destul de mare(91RON la Kendra si B&B,88RON la Real),insa l-am comandat de pe e-cosmetic cu doar 63RON.
    "Adepta"inflacarata a fratelui sau mai cunoscut ,Colorstay, si Photoready ma incanta la fel de mult.Citisem reviewuri despre el,cum ca ar fi potrivit tenului uscat,insa cu o pudra care-l fixeaza se potriveste de minune si unui ten gras/mixt.
PRO:
  • are o acoperire medie spre mare,asa ca nu va speriati daca aveti mici imperfectiuni
  • rezista si sta la locul sau toata ziua
  • are pompita:Xma chinuiam ingrozitor cu colorstay,ba puneam prea mult pierzand o canitate considerabila de produs,fie prea putin si nu-mi ajungea.
  •  are un aspect profesional
  • in poze creaza un ten flawless,perfect,radiant,particulele reflectand lumina .
  • acopera foarte bine porii si punctele negre
  • datorita particulelor din compozitie reflecta lumina,chipul nostru devenind radiant:P
  • da acel aspect de healthy si flawless skin
  • ofera un finish luminos,nu se usuca la fel de repede cum o face colorstay
  • se intinde si blenduieste foarte usor fie ca-l aplicam cu mainile,pensule,buretei,oferindu-ne aplicarea airbrush la care visam
  • multitudinea de nuante din care putem alege
  • are spf 20
  • daca vreti sa straluciti ca o adevarata"diva" acesta este fondul de ten potrivit pentru voi
    Eu am nuanta 004-Nude
CON:
  • particulele ce reflecta lumina pot accentua acneea sau cicatricile proeminente
  • daca nu folosim o pudra(in cazul meu Complexion Perfection) dupa cateva ore incepe sa luceasca inestetic(repet am tenul cu tendinte spre ingrasare).
  • in lumina soarelui particulele de lumina se aseamana unui sclipici argintiu,asa ca daca sunteti mai timida sau nu vreti sa atrageti atentia ,acest fond de ten va va displacea.

    In concluzie imi place Photoready,insa preferatul meu ramane Colorstay (urmeaza un review pentru a va explica de ce).Cei de la MakeupAlley i-au dat 3.4 din 5, iar 53% l-ar cumpara din nou.
    Va las cu niste swachuri in lumina naturala si in "bataia"blitului ,ca doar d-aia a primit numele de "Photoready".
Lumina naturala
Cu blitz(click pe poza pentru a observa perfect particulele reflectate de lumina)

4 comentarii:

  1. Hello! Ce nuanta folosesti la Colorstay? Si eu intentionez sa iau de pe net Photoready-ul, insa nu-s foarte sigura ce nuanta mi s-ar potrivi mai bine. La Colorstay eu folosesc 150 Buff..

    RăspundețiȘtergere
  2. @kandia-eu folosesc iarna la revlon 180 sand beige (in aceiasi perioada in care am folosit si photoready)..acum folosesc 320 true beige:))insa photoready nu mi mai vine acum..iti recomand sa-l iei dupa internet deoarece o sa-l gasesti sigur la un pret mai mic decat in magazine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multu' fain :* Dap, de pe net as vrea sa mi-l iau si eu si de asta intrebam de cum corespund nuantele.. Dar acum mi-am dat seama ca cel mai simplu si sigur e sa ma duc la un magazin sa-l testez si apoi sa comand nuanta potrivita..Uff, capul meu blond proceseaza mai greu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @kandia-si eu am facut la fel:))m-am dus la real insa nu m-am putut hotari de loc..am incercat pe mana trei nuante dar nimic:))era si o fata acolo care ma zapacea daca ma poate ajuta cu ceva si bla,bla,bla..mi-era rusine si sa l incerc pe fata/respectiv linia gatului unde e si normal ,deoarece statea cu ochii pe mine de parca il bagam in geanta si fugeam:))bafta cu alegerea nuantei-cred ca asta e cel mai imp pas in alegerea fdt perfect:Dsper sa-ti placa si sal folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog