sâmbătă, 16 iulie 2011

ELF:Crema iluminatoare pentru fata – pometi, ochi, buze (spotlight & liliac petal)

    Azi vom vorbi despre unul dintre cele mai bune produse elf din gama de baza-crema iluminatoare.Eu am nuantele spotlight si liliac petal insa intr-o comanda viitoare mi-as dori si  citrus ,toasted,golden peach si persimmon.
    Desi la inceput mi s-a parut foarte mica,de cand am inceput s-o folosesc mi-am dat seama si de ce are 9,5grame.Necesita o cantitate minuscula pentru a ilumina intreaga fata.Se poate folosi pe pometi,ca highlight in coltul sprancenei,ca baza sau fard pentru o noaptre "stralucitoare",deasupra buzei,pentru niste buze pline,sau in diferite puncte strategice pentru a le ilumina.Am incercat si pe buze,insa pentru buzele mele deshidratate e un pic cam mult(poate alte nuante- Pink Lemonade)ar fi mai potrivite pentru buze.  
SPOTLIGHT/LILIAC PETAL
    PRO:
  • ofera tenului o luminozitate incredibila
  • consistenta este perfecta(nici prea lichida incat sa curga,nici prea vascoasa sa nu se intinda)
  • se blenduieste usor utilizand degetele(nu am incercat cu pensula sau buretei,insa fac o treaba minunata cu degetele:D)
  • particulele stralucitoare nu sunt deranjante(sunt la fel de mici ca cele din photoready,numai ca sunt mai multe)-insa asta e si scopul-sa ilumineze
  • nu incarca tenul
  • putem sa o folosim chiar pentru acoperirea cearcanelor violet impreuna cu corectorul,insa intr o cantitate fooarte mica,deoarece nu vrem sa atragem si mai mult atentia,doar sa o iluminam.
  • raportul calitate pret-8LEI
  • este un produl multifunctional
SPOTLIGHT/LILIAC PETAL
 Am facut niste swatchuri,insa nu va fie teama de gradul de stralucire..se vede inca din poza anterioara ca am amplicat o cantitate destul de mare,tocmai pentru a putea observa mai bine nuanta,textura si gradul de iluminare ale acestu iluminator crema.


Sper sa va plac la fel de mult cum imi plac si mie!!!
spotlight/liliac petal

in lumina soarelui

spotlight/liliac petal

2 comentarii:

  1. spotlight cred ca o sa -l comand si eu;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @madlen:sper sa-ti placa:*e si 20% reducere la gama essential..dar abia luni mi-a venit comanda la elf..incerc sa ma abtin sa nu mai fac alta:))

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog