sâmbătă, 23 iulie 2011

ELF-Shine Eraser -Servetele absorbante pentru fata

    Pentru mine sunt un maust-have pe timp de vara cand tenul tinde sa luceasca mult mai mult decat in anotimpurile mai reci.
    Nu citisem niciun review,nu vazusem imagini cu ele pe site,iar prima impresie cand le-am vazut a fost:"Doamne sunt minuscule!Cum or fi indesat 50 de servetele acolo??!!".Insa apoi le-am desfacut si am vazut defapt ce forma au si cum sunt fabricate.
    DESCRIERE:
Aceste servetele absorb instantaneu grasimea, micsoreaza porii si matifiaza pielea. Textura de bumbac reduce luciul pielii si o pastreaza mata pentru ore intregi. Extractul de ceai verde ajuta la retexturizarea pielii, mascand imperfectiunile tenului. Pachetelul intra cu usurinta in geanta, pentru a-l putea lua cu voi oriunde.Contine 50 de servetele.
INSTRUCTIUNI Scoateti un servetel din pachet. Treceti cu servetelul peste zona T. Indoiti-l si treceti cu el si peste celelalte zone ale fetei. Folositi-l ori de cate ori tenul are nevoie de matifiere.

PAREREA MEA:
  • absorb grasimea si sterg orice urma a luciului inestetic.
  • matifiaza perfect tenul ,pastrand machiajul fresh
  • pachetelul poate fi usor depozitat si transportat.
  • sunt multe servetele(50) la un pret foarte mic(8ron)
  • un singur servetel este de ajuns pentru intreaga fata
  • de micsorat porii,eu cel putin nu am observat,insa sterge luciul care-i face vizibili.
  • nu sterge machiajul si nici nu-i reduce intensitateaa.
  • sunt perfecte pentru fetele cu tenul gras,inlocuind cu brio pudra
Si pentru ca stiu ca va preocupati de ceea ce puneti pe fata o sa va prezint ingredientele,care nu apar pe siteul elf .ro:
MICROCRISTALLINE WAX,CAPRIC TRIGLYCERIDE,CAMELLIA SINENSIS(GREEN TEA)LEAF EXTRACT.



RECOMANDAT!!

10 comentarii:

  1. @madlen:ma bucur mult ca-ti plac si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si la Avon , la fel . Dar nu stiu unde citisem , ca nu sunt grozave . Si mi-e mi-ar trebuii asa ceva :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. @andra malin:daca ai tenul gras/mixt/cu tendinte de ingrasare sunt sigura ca ti vor placea si ti vor fi foarte utile..eu nu am auzit de cele de la avon..insa si ei au unele produse bune si altele mai putin:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu il am mixt , cu tendinta de ingrasare in jurul ochilor , si in zona T ;)
    acestea sunt:
    http://3.bp.blogspot.com/-1U9P_CJfUmQ/TeUmHo6sSOI/AAAAAAAAAiQ/8YDezIcGEr4/s1600/DSCF4185.JPG

    RăspundețiȘtergere
  5. @andra malin:seamana mult cu cele elf..tot 50 de buc:)insa eu momentan sunt foarte multumita de cele elf:Ddaca te hotarasti sa le incerci,poate revii cu o impresie:D

    RăspundețiȘtergere
  6. probabil , deocamdata , nu stiu daca as vrea

    RăspundețiȘtergere
  7. @andra malin-mai e putin si trece vara:))cu o pudra poti tine sub control luciul inestetic..insa cum cand nu prea vreau sa mi pun multe produse pe fata ,pentru mine sunt perfecte:D

    RăspundețiȘtergere
  8. can't read this, but i have these and love them!!

    [oomph.]

    RăspundețiȘtergere
  9. @oomph:Thanks for watching my blog. I'm glad you like it

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog