joi, 21 iulie 2011

ELF eyelid primer

    Dupa cum puteti vedea sunt deja la al doilea tub:DAm aflat despre primer acum vreun an,cand rasfoind blogurile am aflat mici secrete pentru a lungi "viata" makeupului.
  • imi place ca este cremos si se intinde foarte usor
  • machiajul ramane intact intreaga zi,fara sa se stranga in pliuri.
  • se absoarbe repede in piele si nu usuca zonaunde este aplicat
  • nu este lipicios si da pleoapei un aspect catifelat(pe pleoapa se observa dupa uscara ca o pudra fina)
  • uniformizeaza culoarea pleoapei,acoperind venele sau urmele de oboseala
  • aplicatorul este usor de folosit si destul de util
  • ajunge o cantitate destul de mica pentru a acoperi intreaga pleoapa

  •  nu intensifica culoarea,insa le face mai rezistente
  • pentru persoanele cu pleoapele uleioase s-ar putea sa nu fie tocmai indicat.Desi am tenul cu tendinte spre ingrasare ,pe ploapele mele isi face treaba cu brio,insa prietenei mele i se cam strange in pliuri dupa cateva ore,avand tenul gras.Eu zic ca cea mai buna cale de a afla daca va este potrivit este sa-l incercati.Pretul este doar 8lei.
 Voi l-ati incercat?Ce parere aveti despre el?

2 comentarii:

  1. da a fost primul meu primer.dar nu am apucat sa-l termin de tot caci am luat altul de la alverde,care imi place mai mult.insa si cel de la elf este bun si foarte accesibil

    RăspundețiȘtergere
  2. @madlen:si eu il am pe cel de la alverde (si imi place) si tfsi..cu tfsi nu se compara niciunul dar e pe teminate si parca n-as da 130ron pe el..o sa fc o vizita la sephora poate l gasesc prin seturi cum l-am luat si pe primul cu pin-up..

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog