sâmbătă, 16 iulie 2011

ELF -Baton corector gama essential (ivory/apricopt beige)-all over cover stick

    Asa cum ii spune si numele(All over cover stick)acest baton este o minune pentru mine( si cearcanele mele violet),acoperind roseata,petele galbene,cearcanele,venele sparte si chiar si vanataile.
Ivory/Apricot Beige
Dupa cum observati inca din titlu eu detin doar cele doua nuante enumerate mai sus:ivory si apricot beige,insa am gasit pe google .com mai multe swatchuri la alte nuante ce v-ar putea interesa.Pentru mai multe detalii puteti accesa pagina scrisa pe imagine:D
DESCRIERE OFICIALA:
Obtineti cu usurinta un ten neted si fara imperfectiuni! Batonul corector e.l.f. contine ingredienti naturali activi si polimeri ai pielii care ajuta la uniformizare, protejeaza si acopera zonele cu probleme ale pielii. Excelent de folosit in zona de sub ochi, pe cosuri si ca baza pentru machiaj. Obtinerea unui ten curat si proaspat nu a fost niciodata mai usor de realizat!

Parerea mea:este un baton cremos,ce are un grad mare de acoperire,puternic pigmentat,ce acopera perfect imperfectiunile si cearcanele.Datorita consistentei,corectorul nu usuca pielea si se intinde perfect fie ca folositi degetele,buretei sau pensule.Isi merita din plin numele de "all over cover stick".Este un corector bun la un pret foarte mic:8RON.
Ivory/Apricot Beige

ivory/apricot beige


CON:Un mic inconvenient ar fi ca-dupa cateva ore se strange in pliurile ochilor(asta daca il folositi pentru cearcane-pe fata rezista eroic)insa eu o rezolv prin fixarea acestuia cu o pudra(folosesc fie complexion perfection,fie powder flage,fie lasting finish de la rimmel.)

De cand ma stiu ma confrunt cu cearcane pronuntate,insa in ultimul timp,din cauza bacului si a inscrierii la facultate am neglijat serios programul de somn de beauty si m am trezit cu mici "cratere violet"sub ochi. Ca sa va conving de puterea concealerului am sa va arat puterea acestuia de acoperire.Sper sa nu va speriati:)) nu sunt asa mereu..Promit sa dorm de acum incolo toata ziulica:D

before

after,un singur strat(fara fdt sau o pudra care sa-l fixeze)

 PS:nu este singurul corector/anticearcan pe care l am folosit:am mai incercat (unele mi-au aplacut,altele mai putin):erase paste,nyx-concealer in a jar,dream mousse,boi-ing,loreal touch magic,true match,miss sporty,paleta 3 culori sephora,bourjois- healthy mix si toate corectoarele elf.
Asta e tot ce mi amintesc..:D



12 comentarii:

  1. il am si eu, insa mi se pare ca n-are o putere de acoperire prea buna (pentru cosuri i mean). In privinta cearcanelor (desi n-am), folosesc chestii care reflecta lumina- Touche magique de la L'Oreal, de ex. O sa investesc intr-un secret camouflage de la Laura mercier in viitor...

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu touche magique si imi place mult..am vazut intr o emisiune "how to look good naked"ca a fost votat al doilea cel mai bun corector de britanici..nici eu nu-l prea folosescpentru cosuri,folosesc creion&pensula corectoare din gama studio cand am cv mai mult de acoperit,dar acum cnd e vara si nu prea vrea acoperire mare,asta mi se pare perfect:Dasteptam review la corectorul de la l mercier:*

    RăspundețiȘtergere
  3. eu il am intr-o nuanta peachy i think.il folosesc ca baza pt blush,dar nu ma omor dupa el:(

    RăspundețiȘtergere
  4. @madlen:mie imi place ca imi ilumineaza cearcanele si nu se mai vad atat de pronuntate..ca baza pentru blush eu folosesc uneori all over color stick:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau si eu sa-mi cumpar, dar nu stiu ce nuanta sa aleg. Sunt bruneta. Ajutooooooooooor! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @anonim:bruneta ?te referi la par sau la piele?(pr mea cea mai buna are parul negru si e alba la fata).eu zic sa-ti iei cu o nuanta mai deschisa decat nuanta tenului tau..asa vei "lumina"zonele cu probleme..un corector inchis,oricat de bun ar fi,acopera mai putin decat cel deschis care "lumineaza"..

    RăspundețiȘtergere
  7. Bruneta la par si la fata.
    Eu vreau sa comand de pe site si habar nu am la ce nuanta sa ma opresc. Nu le-am vazut in realitate si nu am idee cam care ar fi potrivita.

    RăspundețiȘtergere
  8. @anonim..uite te la prima poza(sunt aproape toate incercate pe mana)Bafta cu aleegerea culorii

    RăspundețiȘtergere
  9. @anonim:eu am tenul destul de inchis acum vara-si mi se potriveste apricot beige..insa eu il aplic inainte de fdt..iar fdt este destul de inchis-330 de la colorstay..daca l folosesti sub fdt ia unul mai deschis,daca dai peste fdt ia-ti cu o nuanta mai deschis decat fdt:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Aha! Multumesc mult pentru sfaturi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Care nuanta este mai inchisa, Apricot Beige sau Ivory??

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog