duminică, 17 iulie 2011

All over color stick -ELF -baton 3in 1 ochi,buze fata -Golden Peach

    DESCRIERE OFICIALA:
Culoarea 3 in 1 pentru ochi, buze si/sau fata! Luati-va culoarea care ilumineaza si ofera o stralucire plina de sanatate, netezeste si hidrateaza instantaneu pielea cu o culoare proaspata si naturala, care se pastreaza pe parcursul intregii zile. INSTRUCTIUNI Rotiti partea inferioara a batonului si aplicati pe fata, ochi sau buze

    Mi-am cumparat acest baton neavand mari sperante..Vroiam sa-l folosesc ca baza pentru blush,mai precis pentru glow,insa mi-a depasit cu mult asteptarile.Este un baton multifunctional care te ajuta atunci cand esti pe picior de plecare sau pur si simplu nu vrei sa folosesti o groaza de produse..Il putem folosi ca fard de pleoape,ca fard de obraz,ca iluminator,ca un :lipstain"pentru buze.Eu am golden peach,un auriu peachy cu particule aurii stralucitoare.

Singur dezavantaj al acestei culori este ca nu prea merge purtat pe buze decat de persoanele ce poarta un ruj maro-auriu,insa ca blush sau iluminator este perfect.

PRO:
  • rezista fara a se strange in pliuri 
  • ofera un aspect "sun kissed" tenului,sanatos si fresh
  • are un miros de portocala
  • cantitatea este destul de mare si se consuma foarte greu(4grame)
  • raport calitate-pret avantajos(8RON)
  • este perfect si ca o baza pentru blushul prefereat sau fardul de pleoape marindu-i rezistenta si intensitatea.
  • este pigmentat
CON:

  • este potrivit pentru seara sau pentru zilele se vara,deoarece sclipiciul auriu poate fi un pic cam mult pentru un ten deschis la culoare .
  • se blenduieste usor insa trebuie sa avem grija la cantitatea aplicata pentru a nu aparea aspectul de "fake"
lumina soarelui

 ATENTIE:daca vrem un aspect natural nu trebuie sa aplicam direct produsul din stick ci mai intai sa puneam o cantitate mica pe deget si apoi aplicam(cum am facut mai sus in imagini).In urmatoarele imagini am foloit stick ul ca atare,fara blenduire(pentru a putea observa mai bine culoarea)
in lumina soarelui


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Lista mea de bloguri

    Totalul afișărilor de pagină

    Postări populare

    Arhivă blog