marți, 26 iulie 2011

Essence XXXL Shine Lipgloss -05 Super Girl

    Auzisem foarte multe lucruri despre produsele essence,iar cand prietenul meu mi-a facut cadou acest gloss am fost in culmea fericirii.
DESCRIERE:
Ultimate shine for your lips! The XXXL shine lipgloss pampers your lips without leaving behind a sticky feeling. Contains vitamin e and panthenol to prevent your lips from feeling dry. Available in eleven trendy shades.


Parerea mea :
  • imi place mult consistenta lui-nici solid,nici lichid,e ceva intre,cremos, si se intinde foarte bine pe buze
  • miroase superb-a fructe
  • este un "luciu" in adevaratul sens l cuvantului.Poate ca singurul lui defect este gradul de pigmentare.As vrea ca si pe buze sa arate la fel ca in sticluta,insa datorita stralucirii de "oglinda",intensitatea culorii este mai redusa.Daca vreti un XXXL shine,acesta este perfect:D
  • are un aplicator-burete mare,insa subtire 
  • are patricule stralucitoare in compozitie
  • rezista pe buze fara sa se sranga in pliuri,insa nu este rezistent la transfer
  • este hidratant


 CONCLUZIE:Daca cautati un luciu de buze,pentru stralucire acesta este perfect,insa daca vreti si o nuanta pigmentata,reorientati-va.Si pentru a intelege la ce ma refer va las sa vedeti diferenta dintre ceea ce este in tub si cum se vede acesta pe buze.

5 comentarii:

  1. Mie luciul asta de buze de exemplu nu prea imi place :D Sa il porti cu placere,te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @andreea:nici eu nu sunt foarte incantata de el..deoarece imi placea foarte mult culoarea,iar pe buze el nu arata tocmat asa..insa cnd vreu un gloss foarte stralucitor e perfect:X

    RăspundețiȘtergere
  3. You really like lips stuffs , right?

    RăspundețiȘtergere
  4. @andra malin:de toate:))))..sa-mi foloseasca pentru beauty:))))azi mi-am scos borcanasul cu luciuri de buze si d-aia m-am axat pe ele..insa promit sa mai diversific:)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu conteaza , imi place >:D< stai chill . orice review e bine venit :)

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog