vineri, 15 iulie 2011

Review Lash Plumping Yves Rocher

    Dupa iubitul meu "the COLOSSAL",Lash Plumping este al doilea rimel favorit.Azi am sa va arat si de ce...

Nu va speriati:)) e acelasi Lash Plumping pe care il stiti,doar aspectul il schimba si dupa cum stim "nu haina il face pe om".Mi-am luat chiar doua rimeluri la promotie cu o revista acum cateva luni,Marie Claire ,cred
.Mi-ar fi placut cel pe roz:X e asa girly si cute..insa ma multumeste si acesta.

    Cea mai mare calitate a lui este volumul pe care il ofera genelor...Alungeste si le desparte perfect,insa volumul este aproape la fel de reusit precum cel al Collossalului.
   Nu lipeste genele nici la al treilea strat..isi pastreaza aspectul si nuanta pana la sfarsitul zilei si nu se faramiteaza.
    Periuta este densa,mare si cu peri desi iar forma cilindrica spiralata ajunge in toate colturile ochiului oferindu-le un aspect dramatic inca de la primul strat.
   
    DESCRIERE OFICIALA
Rimel volum spectaculos.
O textură cremă fină.
Îmbracă genele cu delicatețe.
Îmbogățit cu extract din ceară de orez ce conferă densitate și regenerare.
    Entuziasmata cum eram am uitat sa verific nuanta rimelului ,iar cand am ajuns acasa erau 2 gri.Nu mai folosisem niciodata gri..desfacusem revista deci nu aveam cum s-o returnez..M-am speriat putin apoi m-am decis sa-i dau o sansa.Si bine am facut!desi in tub apare ca un gri deschis(culoarea jaratecului)pe gene se vede un negru(insa nu asa intens).
    Cantitate:9ml
    Pret:60 RON(Yves rocher),insa eu l-am luat impreuna cu o revista la 15RON
RECOMANDAT!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog