sâmbătă, 30 iulie 2011

Frumusete la minut-Aplicarea rimelului

      Cu toate stim sa aplicam rimelul..Insa o facem corect?Avem aceiasi tehnica ca a unui make-up artist profesionist?Cateva sfaturi pentru o aplicare perfecta:
" RIMELUL PERFECT
    Incepe prin a aplica rimel doar pe genele de sus.S-ar putea sa fie suficient-mai ales daca de obicei ti se intinde.Daca iti place sa-l folosesti si pe genele de sus si pe cele de jos,aplica-l mai intai pe cele de jos.

  1. Mai intai ,curata peria pentru rimel cu un servetel sau de marginile tubului,pentru ca rimelul sa nu se faca cocoloase pe gene.
  2. Aplica peria pe gene de la baza spre varfuri.Incepe cu genele din mijloc,apoi aplica pe genele din fiecare laterale.
  3. Lasa un strat sa se usuce cam 30 de secunde,apoi mai aplica unul.
  4. Dupa ce aplici,trece printre geneo periuta de dinti veche sau un pieptane pentru gene.

PONT:Daca vrei ca ochii tai sa para mai departati unul de celalalt,aplica rimel usor in diagonala si spre exterior,inspre colturile ochilor"

4 comentarii:

  1. Foarte interesant postu :X thanks. Se pare ca procedam corect :))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu intelegeam care era faza cu al doilea strat,caci eu aplicam doar unul,insa mai grosut..adica nu asteptam 30 de sec:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca secretul e sa astepti doar 30 de secunde...daca astepti mai mult al doilea strat nu iese atat de bine, la mine cel putin. ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. @alina:cnd o sa ma dau data viitoare o sa cronometrez:))va spun sincer ca eu nu m-am dat niciodata cu doua straturipropriu zis:))adica nu asteptam deloc,dadeam o data,si apoi inca o data pana simteam eu ca ajunge..poate ma aleg cu o surpriza si gasesc vreun volum super sau alungire maxima:>desi pentru mine uleiul de ricin a facut minuni pe gene

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog