duminică, 17 iulie 2011

ELF QUAD - drama &silver lining

Silver Lining/Drama

   Am ales doua quad-uri din multitudinea de culori ce ne-o pune la dispozitie elf,si anume:Drama si Silver Lining.Silver  Lining are toate fardusile sidefate(un ivory sidefat,un roz pal sidefat,un mov sidefat si un gri-cenusiu sidefat).
SILVER LINING



Drama are doua nunate sidefate si doua mate :albul si negrul sunt mate,iar griul cenusiu si argintiul sunt sidefate)
DRAMA
    Culorile sunt superbe,pigmentate,au o textura matasoasa,catifelata,usoara, ce se intinde si blenduieste perfect.Ambalajul prezinta o oglinda mica,insa dupa parerea mea nu prea ii putem gasi o intrebuintare.Inclus vine si un buretel cu doua capete,insa eu prefer sa-l intind cu pensula.Fardurile sunt un pic prafoase insa puteti umezi putin pensula cu apa termala,iar acest lucru nu va mai fi un impediment.Cea mai prafoasa nuanta este argintiul din dreapta quadului drama.Culorile nu sunt foarte rezistente daca le folosim singure,insa cu o baza si un primer bun(tfsi/primer elf essential,udpp)rezista fara sa se stranga in pliuri.Folosind quad-urile elf putem realiza un smokey eyes superb,culorile completandu-se si formand multe combinatii stralucite:DLasa-ti imaginatia sa zboare!Va las cu niste swatchuri.(eu am umezit putin pensula inainte de a le aplica un "puf"de apa termala...
silver lining

drama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog