vineri, 29 iulie 2011

Creioane cremoase EasGirl

    Review ul acestora le gasiti aici ,insa azi vreau sa va arat celalalte nuante pe care le-am gasit ale acestor creioane.In primul post nu am mentionat ca minunatele creioane sunt de fapt 3in1(eyes,lips,cheek),deoarece nuantele nu mi permiteau sa le aplic nici pe buze,nici pe obraji,poate doar un contur(frunte&barbie).
   Si nuantele acestea sunt la fel de pigmentate,iar cele pentru buze sunt superbe:X.Fac rujul sa reziste si ii sporesc intensitatea.
PS:desi am folosit crema cu spf50,m-am cam inrosit pe spate si ma ustura putin...Vreu remediu sau o solutie pentru a nu ma coji si a pastra bronzul?

6 comentarii:

  1. Sunt absolut superbe.
    Incearca rapid cu o crema de dupa plaja , si la mine functioneaza foaaarte bine nivea simpla hidratanta in cutie albastra :) Si imagineazati ca eu sunt alba ca branza :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @andra malin:ms mlt de tot:*o am si eu ..vesnica crema de la nivea..chiar nu stiam cum s-o mai folosesc-vara e prea grasa-iarna e perfect pe maini dar si pe corp:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu dupa ce am aplicat crema tropic de dupa plaja , am lasat-o sa intre in corp am adaugat asta , si din prima seara bronzul meu a ramas in piele :)
    Si pentru mine e indispensabila :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @andra malin:dar pe mine ma si ustura..:( nu vreau sa ma cojesc..acum ma duc sa aplic crema:D ..am auzit ca otetul sau iaurtul ar calma arsurile insa nu stiu ce sa fac:D

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu m-am ars cand am fost la piscina si asta am folosit . Daca ai folosit intre timp , spune-mi cum a mers :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @andra malin:deja sunt in a doua zi si ma simt mai bine:))am folosit iaurt si otet si m-a calmat..am folosit si crema nivea deoarece eram foarte deshidratata si nu vroiam sa ma cojesc..deocamdata nu m-am cojit,insa ma cam mananka pielea:))ma abtin..vreau sa mi pastrez pielea:((

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog