marți, 26 iulie 2011

Relax&Tone - Chiar functioneaza?

DESCRIERE  :
- ajuta la reducerea considerabila a greutatii corporale
- reduce celulita si imbunatateste aspectul pieli
- va sculpteaza abdomenul
- ajuta la penetrarea in profunzime a unor produse cosmetice active
- elimina tensiunile din corp
- imbunatateste circulatia sangelui
- amelioreaza intinderile musculare si durerile de articulatii
- elimina substantele nocive, pe care nu le putem elimina doar prin dieta
- elimina pielea moarta cu ajutorul capului abraziv
PAREREA MEA:
    Tind sa spun ca DA functioneaza!!!Insa acompaniat de sport&diet.Primul punct din descrierea oficiala este singurul pe care acest minunat aparat nu il respecta si anume nu va asteptati sa slabiti "in kilograme"cu el ,pentru ca este imposibil.
    Eu il folosesc in lupta cu celulita&vergeturi si pentru prevenirea acestora.Este perfect pentru aplicarea cremei anticelulita,care intra foarte bine in piele si obtii imediat acel efect de incalzire si inrosire a pielii,care prin masajul manual apare foarte greu.Nu va asteptati la rezultate imediate sau spectaculoase deoarece celulita nu pleaca asa usor...Eu il folosesc de doua luni in fiecare seara,impreuna cu crema anticelulita si se vede o ameliorare in aspectul "de coaja de portocala",insa nu a disparut definitiv.Intr-adevar Relax&Tone ,tonifica, imbunatateste aspectul pielii,reda fermitatea si ajuta la reducerea celulitei.Cu ajutorul sportului si a unei diete echilibrate puteti scapa de centimetrii in plus,insa folosit singur,in opinia mea nu veti obtine decat un masaj relaxant.
    Relax &Tone vine insotit de 4 capete si un accesoriu textil.

  • Capatul plat (din dreapta pozei),sa fiu sincera nu l-am folosit foarte des.El este perfect pentru masajul umerilor ,gatului si al spatelui.Atunci cand vrem sa scapam de dureri sau pur si simplu pentru relaxare acesta va fi capatul pe care il vom folosi.
 Husa textila are rolul de a proteja aparatul in timpul masajului.Aceasta se foloseste doar pentru masajul relaxant.
  • Capatul abraziv(situat in stanga capatului plat) elimina pielea moarta,imbunatateste aspectul pielii si catifeleaza.Este un super-ajutor mai ales vara cand toate purtam incaltaminte "cu spatele gol".Dupa dus,folosim accesoriul,aplicam o crema emolianta,iar picioarele noastre vor fi ca de bebe.Este capatul meu preferat si cel mai eficient.

  • Capatul cu onduleuri se presupune ca elimina grasimea,penetrand tesutul adipos.Nu pot sa ma dau cu parerea desi il folosesc la fel de des ca pe cel cu bile.Pentru absortia cremei anticelulita este perfect,insa la mine,nu am observat sa faca ceva pentru grasimile acumulate.

  • Capatul cu bile rotative,al doilea preferat al meu,este perfect pentru un masaj anticelulita,simti cum iti incalzeste piele si o inroseste.Reduce celulita,tonifiaza si imbunatateste aspectul pielii.Este perfect pentru cele care tin o dieta stricta si nu vor sa ramana cu "pielea atarnata",dupa ce au scapt de kg in plus.

REPET:Nu va asteptati la un aparat magic,care sa va redea corpul perfect sau sa va scape de celulita peste noapte.Trebuie folosit in mod constant,iar insotit de rabdare multa,vointa,sport si o alimentatie corecta,va poate reda silueta la care visati,sau scapa de celulita.

PRET:200 RON la Teleshopping ,insa il puteti gasi pe diferite site-uri la jumatate de pret.
        

PS-Andreea Eyya ne ofera sansa de a castiga produse Emiplant anticelulita.
Premiul I:O crema anticelulita+o crema exfolianta pentru dus
Premiul II:Un gel anticelulita
 Pentru inscrieri &detalii va invit aici.

4 comentarii:

  1. Si eu l-am cumparat, este contrafacut evident, insa functioneaza extrem de bine, nu pot sa il folosesc la turatie maxima, intr-adevar face un masaj foarte intens si ajuta foarte bine crema sa intre in piele.
    Chiar este un produs pe care nu imi pare rau ca am dat banii...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @simona:eu pe picioare la turatie maxima il folosesc..mi se pare ca daca ma doare,atunci "functioneaza",insa pe abdomen sau pe solduri nu rezist:))si mie imi place mult:Ddaca te tii de el e superb

    RăspundețiȘtergere
  3. Incerc sa il folosesc in fiecare zi, desi mai sar cate una :P, insa acum am si slabit foarte tare si s-a cam dus celulita si nu pot sa imi dau seama cat se datoreaza lui si cat slabitului efectiv, dar am tot timpul sa imi dau seama... :)
    TE PUP!

    RăspundețiȘtergere
  4. @simona:hey felicitari..ce ai facut sa slabesti?trebuie sa scap si eu de cateva kg..si mi e cam greu:))

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog