joi, 14 iulie 2011

ELF-Cool & Warm BRONZER

    Vroiam un bronzer pentru vara,cu un glow auriu,care sa dea acel aspect de ten sarutat de soare si un bronzer mat care sa completeze un ruj rosu sau un smokey eyes sau de ce nu both:D.

Am gasit exact ce cautam cand le-am vazut...WARM-un bronzer cald,sidefat, ce-ti ofera o stralucire magica..COOL BRONZER-un bronzer mat,puternic pigmentat,ce poate fi folosit atat in makeup-urile neutral cat si in cele dramatice..
Obtinem un ten luminos,radiand parca de fericire cu ajutorul lui WARM sau un ten mat,aspect natural folosind COOL BRONZER.
    Ambalajul este stylish,carcasa neagra,mata,avand incorporata o oglinda mare in care putem face mici retusuri sau sa ne admiram creatia:D.
PRO:
  • sunt foarte pigmentate si rezista toata ziua
  • au o textura(pudra) catifelata,sheer incat pare cremos
  • gramajul-12.3grame
  • raportul calitate-pret avantajos-18RON
  • este ideal atat pentru zi cat si pentru seara
  • creaza un aspect sanatos,luminos  tenului
  • se blenduieste perfect,ajutandu-ne la conturarea fetei
CON:
  • cand il aplicam cu pensula de blush din gama de baza era destul de prafos,pierzandu-se o cantitate insemnata de produs,insa acum il aplic cu Flat Top si mi se pare perfect:X
 WARM BRONZER












                                              COOL BRONZER


    Desi cei de la elf ne recomanda WARM pentru vara iar COOL BRONZER pentru iarna,eu folosesc COOL BRONZER chiar si vara atunci cand vreau un aspect natural,sau un aspect mat,neincarcat.WARM probabil este nepotrivit in anotimpul rece datorita particulelor stralucitoare,insa il putem folosi pe post de blush sau iluminator culoarea cea mai deschisa.
COOL BRONZER:
WARM BRONZER:

2 comentarii:

  1. multumim pentru prezentare, acu pot da comanda de bronzere fara sa am vreo surpiza, a fost de mare ajutor review-ul tau :*

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare

Arhivă blog