duminică, 25 septembrie 2011

Wishlist


Peste foarte putin timp o sa incep facultatea,asa ca voi avea nevoie de hainute noi.Sa va arat pe ce am mai pus ochii.
  • geaca de piele nude/maro
  •  "trench" scurt crem
  •  sacou colorat:X
  •  vesnicul sacou alb,ce ar trebui sa nu lipseasca din garderoba niciunei fete..sa va zic un secret?din a mea lipseste:))asa ca l vreau:X


  •  platforme nude(ca tot sunt reduse si ma dau in vant dupa ele)

  •  geanta chanel(sau macar chanel like):))


  •  cizmele astea sunt bestiale,nu i asa?
  •  o sa vina vremea rece,asa ca m-am gandit si la asta;)
  •  cizme negre,peste genunchi cu toc cui-visul meu
  •  cizme nude peste genunchi-sper sa gasesc ceva din piele intoarsa...tare mult mi le-as dori
  •  geaca de piele again:) am o obsesie pentru ele
  •  wedges-de cand le-am vazut prima oara tot imi doresc mai multe modele

  • Si cateva bunatati H&M





  •  fusta asta de piele doar mie mi se pare incredibila?;;)

12 comentarii:

  1. cizmele negre,peste genunchi cu toc cui m-au hipnotizat!!!!!!!omg,cred ca o sa mor

    RăspundețiȘtergere
  2. arata f fain fusta aia de piele,si eu mi-am cumparat una care are doar partial piele,dar sunt super incantata de ea

    RăspundețiȘtergere
  3. @cupcake:cizmele alea negre mi se par atat de sexy:X n am gasit niciodata asa ceva in magazin..doar online:(simi a fost frica sa comand..insa tot mai sper sa gasesc ceva asemanator:X si eu am un costumas de piele..fusta+geaca si mi plac mult..insa fustita aia de la h&m mi-a furat inima..deja imi fac planuri cu ce as combina o:))

    RăspundețiȘtergere
  4. gentile chanel arata incredibil:Xiar a doua pereche de botine ma ispiteste in mod surprinzator(am gambele cam plinute)si nu prea port botine,insa astea arata super.Cizmele peste genunchi nude sunt si pe wishlistulmeu

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-ar placea mult o geanta chanel..cred ca o sa mi o achizitionez din primul salariu:))(sau primele salarii,sa fiu mai exacta)...poti purta botinele cu blugi;)asa ascunzi partea superioara a gambei;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ana maria:oare o fi vreo fata care sa si fi satisfacut toate capricile in privinta modei si sa nu si mai doreasca nimic nou?cred ca si la 70 de ani o sa mi iau de imbracat in fiecare lunha:))

    RăspundețiȘtergere
  7. mi-e imi plac mult sacourile si fusta de piele, felicitari pentru geanta "chanel" ( ca tot voiai una :P)

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. @simona:ms:*chiar mi o doream mult..iar culoarea aia superba e chiar pe gustul meu..acum mai ramane doar cea adevarata pe wishlist=))

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt innebunita dupa paltonul ala verde. l-am ochit demult dar nu l-am vazut in magazin. daca nu mi-l iau, cred ca mor de inima rea!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare