vineri, 9 septembrie 2011

Chestionarul lui Proust

    E primul meu tag primit,iar cara's beauty toys a fost dragutza sa ma nominalizeze si pe mine.
 Chestionarul lui Proust:
                                                            

1. Principalele mele trasaturi:
atenta,sincera,realista,
2. Calitatile pe care doresc sa le intalnesc la un barbat:
fidelitate:D,bun simt,inteligenta,putere
3. Calitatile pe care le prefer la o femeie:
fidelitatea,sinceritatea,puterea de a trece peste toate
4. Ce pretuiesc cel mai mult la prietenii mei:
sinceritatea&faptul ca sunt acolo pentru mine mereu

5.  Principalele mele defecte:
sinceritatea in exces,ambitia fara limite,excesul de zel, increderea excesiva in ceilalti

6. Indeletnicirea mea preferata:
make-up&blogging&citit

7. Fericirea pe care o visez:
Sa am o familie unita iar dupa facultate sa mi gasesc un job bine platit.

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire?
                                                                  Sa raman singura:|
9. Locul unde as vrea sa traiesc?
           Paris/New York
10. Culorile mele preferate:
                                                                      coral/bej

11. Floarea care imi place:
cale
 12.  Pasarea care imi place:
 vrabioara
13. Prozatorii mei preferati:
                                                                      Aghata Christie
14. Poetii mei preferati:
Eminescu.Bacovia
15. Eroii mei preferati din literatura:
 Nu am;;)
16. Eroinele mele preferate din literatura:
Nu am;;)
 17. Compozitorii mei preferati:
Muzica nu e punctul meu forte:(
18. Pictorii mei preferati:
Leonardo da Vinci
19. Eroii mei preferati din viata reala:
Parintii mei
20. Ce urasc cel mai mult:
                                                  infidelitatea&minciuna&ipocrizia
21. Calitatea pe care as vrea sa o am din nastere:
                                                        As vrea sa cunosc omul din prima si sa mi dau seama ce-i poate pielea..Dar din pacate nu mi dau seama de caracterul sau decat prea tarziu:)
22. Cum as vrea sa mor:
Cat mai tarziu
23. Greselile care imi inspira cea mai mare indulgenta:
                                                                           De obicei nu iert nimic
24. Deviza mea:
Daca vei fi sincer cu cei din jurul tau si ii vei trata cu respect,asa iti voi raspunde si ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare