sâmbătă, 30 iunie 2012

Haul

Saptamana asta m-am tuns..De fapt,mi-am taiat varfurile,insa cum nu am mai facut asta de cva luni,doamna de la salon a decis sa mi taie vreo 20 de cm din par:))
Mi se pare doar mie sau coafezele cu o foarfeca in mana,nu se mai pot oprii?
Asa ca din parul meu de aproximativ 50 de cm(nu,nu l-am masurat,insa era la fel de lung ca extensiile de 50cm ale celei mai bune prietene:)))-cam sub sani,pana acolo ajungea,acum a ajuns putin mai jos de umeri:(
Din cauza "stresiunii" au revenit si problemele mele mai vechi cu caderea parului asa ca am zis sa iau masuri.Citind in blogosfera reviewuri pozitive despre sampoanele Favisan mi-am zis sa le incerc.Iar pe langa acestea mi-am mai achizitionat cateva ceva pentru nevoile mele:)

- Favisan sampon nutritiv pentru cresterea parului
- Favisan sampon impotriva caderii parului: L-am incercat o singura data,insa mi a lasat o impresie buna.De obicei cand imi schimb sampnul,la prima spalare parul imi este destul de "suparat" si nu se aseaza deloc. Insa Favisan l-a lasat matasos,fin si parca nici nu a mai cazut atata par la spalare ,cat cadea inainte.

- Imacul'eau lotiune intima+servetele(pe care am uitat sa le bag in poza)-Le-am luat la oferta din sensiblue cu 20ron.E a doua oara cand le achizitionez si imi plac.Nu ma irita si sunt hypoalergenice.

- Nivea Baby Sun Protection Cream spf 30-recomand cu caldura aceasta crema de protectie atat de fata cat si pe corp.Desi cantitatea este mica-75ml,pretul este acceptabil(19ron in Auchan).Nu contine iritanti,parfum sau alcool.

- ulei de ricin-il folosesc in combinatie cu alte uleiuri ,ca masca pentru par(pentru cresterea acestuia)

- Nivea Invisible Blac&White Spray-folosesc roll-onul din aceiasi gama si am zis sa incerc si varianta spray

- Loncolor trndy wax-ceara pentru par.Am folosit-o o singura data,deci nu prea pot sa fiu obiectiva,insa mi-a placut ca nu incarca parul si are un miros subtil de cocos:X

- Dizolvant pentru unghii  Real-e al doilea tub,imi place ca nu contine accetona si nu ingalbeneste unghiile,iar pretul este foarte bun-3-4ron

-  Gerovital Plant ser hidratant termoprotector.E a doua oara cand il cumpar,nu stiu daca face ceva sau nu,insa ma simt mai protejata folosindu-l

- Kallos Glossy Restructural Crystal Fluid-La a doua lui achizitie de asemenea..Imi place..Nu stiu de ce,pur si simplu imi place..Lasa parul mult mai matasos si se aranjeaza altfel.Plus ca se poate folosi si inainte de placa  sau ondulator avand si proprietati termoizolante.

- Elmiplant Cellufight Gel-Am terminat vreo 2 tuburi,asa ca mi pot da cu parerea.Intra foarte repede in piele,deci este perfect pentru dimineata.Nu il puteti folosi pentru un masaj indelungat sau cu relax&tone.

-Elmiplant cellufight-Imi place mult mai mult aceasta crema decat gelul,deoarece o pot folosi si la masajul anticelulitic sau la masajul cu relax&tone.Insa daca vreti sa o folositi dimineata inainte de munca sau scoala,nu o recomand.Intra in piele cam dupa o jumatate de ora si riscati sa fiti lipicioase sau  chiar sa va patati hainele.

Saptamana asta ma voi duce sa-mi iau un autobronzant..Decamdata sunt setata pe cel de la balea.
http://tomaaurora.blogspot.ro/2011/07/review-autobronzant-alverde-dm.html


 M-a convins reviewul aurorei toma ,insa imi face cu ochiul si cel de la dove pe care-l foloseam acum muulti ani.Stiti cumva daca mai este pe piata cu aceiasi formula?
Voi ce autobronzante ieftine si bune ati mai folosit?

5 comentarii:

  1. Este bun Elmiplant Cellufight Gel? Merita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu la ce te astepti tu de la acest gel..am explicat in review ce anume face..De celulita nu poti scapa doar prin masaj cu acest gel..Trebuie sa faci si mult sport si masaj anticelu(pentru care e mai indicata crema) si sa tii o dieta fara grasimi,dulciuri&foarte multe legume,cruditati,fructe si minim 2 l de apa pe zi..Si crede ma pe cuavant ca vei scapa de celulita(cel putin vizibil)-ca daca strang si la mine se mi vede un pic:(
      Eu zic ca merita la 15 ron sau cat costa..Nu te tine mult,cam 2-3 saptaani daca il folosesti zilnic,insa eu zic ca merita daca te tii de prograul de mai sus

      Ştergere

      Ștergere
  2. Buna ziua, daca te intereseaza am o lotiune autobronzanta alverde de vanzare la pretul de 10 lei+transport 7 lei.Doresc sa o vand deoarece am primit-o cadou, dar eu nu folosesc autobronzant.Ms, o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. deja l am,deci nu m intereseaza:) poate o vrea cineva are va citi postul:)

      Ștergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare