miercuri, 15 februarie 2012

TAG-Pacatele frumusetii

Lăcomie  -  Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care îl ai? Și care este cel mai scump?


Cel mai ieftin produs cosmetic este rujul luoys,caruia i-am facut si review,la vre 2,5.


Cel mai scump cred ca este Estee Lauder Double wear foundation,iar in materie de parfumuri,Poeme-Lancome si Coco Chanel Mademoiselle.


Mânie - Care este produsul cu care te afli într-o relație de iubire/ură? Ce produs a fost foarte greu de găsit?

Produsul cu care sunt intr-o relatie de iubire-ura(ina iubire 90%) e brevoxylul.Acei 10%reprezinta pielea mea uscata si decojita:) .
Cel mai greu de gasit a fost crema Dermabend-leg&body , fondul de ten Vichy Dermablend pana sa apara la noi si un corector malu wilz.

Poftă - Care este cel mai delicios produs cosmetic / îngrijire corporală? 

Gelurile de dus cu fructe mai pe toate imi vine sa le mananc:))In special cel cu aroma de cafea de la YR. Iar produsul cosmetic delicios este un luciu de buze cu aroma de cafea de la avon si balsamul Himalaya cu gust de guma pentru copii:X.


 Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?

Pai crema anticelulita:))in fiecare zi imi propun aplicarea ei de doua ori pe zi,dar dupa bilantul unei sapataani daca o aplic de 4-5 ori sunt norocoasa:(

Mândrie - Ce produs îți dă mai multă încredere în sine? 

Fondul de ten-clar


Mândrie - Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?

Iubesc caaadourile,de toate felurile ,asa ca i las pe cei din jurul meu sa ma surpinda.In general ma bucur de orice nimic pe care il primesc:))Ce produs mi-as dori,acum? Cred ca Vichy aertaint crema foundation si cateva produse Paula s choice:)

Predau tagul tuturor celor care nu l-au facut!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare