marți, 1 noiembrie 2011

Diy-Papion

Deoarece am ramas salivand la frumosul papion al Ioanei ,m-am pus pe cautat materiale si accesorii.Nu am gasit  piele aurie(asa cum imi doream papionul),asa ca mi-am metamorfozat un portfard mai vechi,transformandu l in doua paioane:unul cu margini rotunde,si unul cu margini drepte.
Nu a iesit tocmai ceea ce vroiam ,iar anti-talentul meu la lucru manual,si a spus cuvantul,insa mi a facut placere sa port papionul (cel cu margini drepte a avut intaietate) si chiar am primit si coplimente.
Sa va arat ce mi-a iesit:





2 comentarii:

  1. cat de misto ti-au iesit! mie imi plac mult de tot ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ms frums..nu stiu de ce se vad pozele atat de aiurea..netul asta imi face mereu farse:(n a iesit ca al tau,insa merge purtat:) multumim de idee

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare